torsdag 10. desember 2009

Står ditt navn her?



I dag er det trekning av min Give Away, og jeg gleder meg veldig til å sende avgårde premien. Det blir spennende å se hvor pakken skal :-)
Her er alle navn som er med i trekningen foreløpig. Hvis navnet ditt ikke er her, så er du fortsatt hjertelig velkommen til å være med.

Jeg kommer til å foreta trekning litt sent i kveld, for nå er jeg på vei til min Svigermor som skal hjelpe meg med dørkransen min. Jeg har enda ikke greid å bli ferdig, enda jeg så gjerne ville hatt den på døren fra 1. advent. Men bedre sent enn aldri. Jeg må bruke symaskin, og det har ikke jeg. Så jeg er veldig glad for at jeg får hjelp med den :-)
Vi pleier alltid sitte å kose oss og skravle, og da blir det gjerne litt senere enn man hadde regnet med, så jeg setter trekningen til kl. 22 i kveld. Dermed kan du være med frem til da.

Bli med i min Give Away ved å klikke HER!

2 kommentarer:

josimo sa...

Jepp!! Jeg er med!!!

Anka sa...

Oi, her drar du virkelig på spenninga!!! Hi, hi. Så god mannen din er da;) Gave og blomster! Fortjente du for du er så snill og grei.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten