mandag 14. desember 2009

Ja..da satt vi her da..

Angelica måtte være hjemme fra skolen i dag, og man skulle nesten tro at vi hadde konkurranse her, om hvem som nyser, snørrer og hoster mest..
Og vi som har så mye å gjøre! Ikke "stressmyeågjøre", men "gledesegtilmyeågjøre".
Foreløpig så har vi ikke kommet lenger enn til å få på oss klær, men morgenkåpen er på plass utenpå der igjen. Vi får se hvordan dagen blir, om vi orker å gjøre noe som helst. Vi får bare håpe at dette er en to-dagers forkjølelse.
Bra den kommer nå da, så er det større sjangs for å være friske på julaften. Tenke positivt er det eneste som gjelder :-)

Håper alle som titter innom har en fin og frisk dag :-)
Foto: Chains-and-charms.com

3 kommentarer:

aase sa...

Har dessverre ikke en frisk og fin dag jeg heller, den høres ut til mer å være ganske så lik deres!! Jeg gleder meg til å kveile meg på sofaen å ikke gjøre noe!! Nyser og hoster i ett her, men som du sier, vi blir friske til jul!!! Juhu!! God bedring til dere!!!

Anonym sa...

Håpe dere blir fort friske da, dere må bli i form så dere får kommet en tur til helga vet du :o)
God bedring til dere begge og gi lille snuppa kos fra tante :o)

Unknown sa...

Jeg er også hjemme med sykt barn idag...:/ Men full fart og stormende jubel alikevel...phew...

God bedring til dere begge to:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten