tirsdag 29. desember 2009

Du ska få en (romjuls)dag i mårra..


Flammer i peisen hører med til romjulskosen.

I dag har dagen gått i sakte film føler jeg. Nesten så jeg bare beholdt morgenkåpen på altså..
Vi har hatt en liten overnattingsgjest i natt, tantebarnet vårt, Emilie. Hun ble igjen etter at vi hadde nesten hele familien på besøk i går, til mat og kos. Vi var 17 stykker her, og vi hadde det så koselig. Glemte jo helt å ta bilder, da..
Dagen har, utover det å være lat, gått til å rydde opp litt og ordne etter i går, sett litt på tv og kommentert litt i forskjellige blogger. Nå har vi akkurat sett ferdig en av to filmer vi har leid for kvelden. Den andre filmen er skrekkfilm, så da får vi vente til barn har kommet seg i seng.

Håper alle har en like koselig og avslappet romjul som vi har her.
Med 15 kuldegrader ute, koser vi oss inne med masse fyr på peisen og tøfler på bena :-)

4 kommentarer:

atinybitofheaven sa...

ååå skrekkfilm hørtes gøy ut- elsker det :-) hehe...

hørtes ut som en alldeles herlig dag:-)

Ha ei fortsatt fin romjul:-)

Klem

Anka sa...

Ja.... det er NOEN som har det! Jobbet i går og idag og i morgen. Ikke nok med det så har det hvert overtid hver dag... Og hva ser jeg på din fine blogg? Nybakte boller og brød, kan kjenne lukten *sniiiiffff* Herlige familiesammenkomster og late dager?!?! Jeg unnder dere det så mye, så kos dere og nyyyyt det! Kos fra meg;)

pensjonat frua sa...

Tusen takk for koslig hilsen:-)
Må bare få sagt at jeg sendte ikke bildene fra telefonen, det har jeg ikke prøvd ennå, så kan ikke hjelpe deg, med teksten...he he! jeg jukset og koblet telefonen på datan :-) Men er topp med iphone!!!! Kos deg med filmen du, hvis det går an å kose seg med skrekkkkkk.....

Anonym sa...

Hei igjen :o)
Ja var så koselig på mandag, masse god mat og koselig skravling :o)
Ble så fint hos deg med de fine gamle tingene du fikk, takk igjen for de søte små posene med lavendel, de ligger pent på komoden på soverommet :o) Hilse
Ps her er det nå - 24 brrrrrr

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten