fredag 4. desember 2009

Nytt til soverommet og info om tapeten

Jeg ble så glad da jeg kom over dette teppet på Living forrige dagen. Det er helt hvitt, og passet perfekt inn på soverommet. Jeg har ønsket meg et saueskinn til å ha på toppen av sengeteppet til pynt, men de blir for gule. Så da ble det dette. Tibetansk skinn heter det, jeg har aldri hørt om det en gang, jeg. Men nydelig ble det, jeg er kjempefornøyd!


 

Nydelige teppet!
 
Initialene våre, "L" og "J" er malt hvite og plassert på sengegavlen.
Hvem sa at jeg ikke er romantisk? ;-)
 
Nye minienglevinger på knaggen.



Jeg har fått noen spørsmål på tapeten på soverommet. Hvor den kommer fra, og om jeg kan ta et nærbilde av den. Det er tydeligvis mange som liker denne, og det synes jo jeg er kjempekoselig!

Jeg har prøvd å få så godt bilde som mulig av den, men det er litt vanskelig, for tapeten har glansfull/hvitmetallic bunn, mens mønsteret er matt og velouraktig. Den er helt hvit selv om det ikke ser sånn ut på bildet. Hvit bunn og hvitt mønster. Effekten blir helt nydelig, fordi det er matt og glans om hverandre.
Tapeten kommer fra Flock og vi kjøpte den på Bauhaus i Asker.

Jeg håper at dette kunne hjelpe litt :-)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så lekkert soverom. De skinna er utrolig lekre.
Bloggene din er såå fin.. Moro å titte innom den,selvom det har blitt lite tid i det siste.. men kommer sterker tilbake
God helg

annette sa...

det er nøyaktig sånn tapet som jeg er på jakt etter. :) den må jeg prøve å få tak i. kan jeg få spørre hvor du har kjøpt lysekronen? den var jo rett og slett perfekt. nydelig soverom dere har :)

Sjova sa...

Nydeleg delikat!Sov godt:-)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten