torsdag 3. desember 2009

En drøm av en lampe..


Denne lampen fant jeg hengende så vakkert på A-Møbler i går. Jeg falt fullstendig for den.
Skjermen er dekket med tusenvis av tynne silketråder tett i tett med en nydelig lysekrone på innsiden. Jeg anbefaler absolutt å se denne i virkeligheten.
Den fins i stålampe også, men bildet jeg tok ble ikke noe bra. Stangen og foten er i blank stål.
Jeg ble så forelsket at jeg glemte å se på prisen da, men den koster helt sikkert mer enn en 100-lapp;-)

Jeg prøver å tenke ut hvor jeg kunne hatt en slik drøm av en lampe, men jeg tror ikke jeg har noe sted å ha den, faktisk...
*sukk*

1 kommentarer:

Kristine sa...

Over den nye spisestuen?? :)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten