mandag 14. desember 2009

Den råeste stolen jeg har sett!


Se hvordan jeg koser meg i stolen! *hehe*

Denne skulle jeg gitt mye for å få, og jeg mistenker at den koster skjorta også. Utrolig kul idè, med svevende stol. Her får man følelsen av å sveve på en sky!
Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle hatt den, jeg ville bare hatt den.
Tenk å føle at man svever på en sky når man slapper av og ser på tv? Stolen holdes oppe av motpolene fra magneten på gulvet.

Futuristisk stil på sitt beste? Eller hva synes du?
Foto og design: Yanko Design

3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Ja den var helt rå! Enig.

Ha en fin kveld snupp! Klem fra meg.

Unknown sa...

hæææ?? Er det virkelig mulig asså???
Den var driiiitkul! Jeg skulle gjerne hatt en sånn:) Mistenker at den tar litt plass, så måtte nok hatt et tørre hus:)

Tenk å hatt to sånne i en tv-stue da....hoho!!

S sa...

Stilig! Den hadde vært noe å lese juleheftene på. Men *gulp*, lurer på hva den ville kostet! :-S

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten