tirsdag 1. desember 2009

Verdens fineste julekalender



Se på alle pakkene! Noe så spennende! Gjett om det var ei frøken som var raskt ute av sengen i dag, da :-)
Kalenderen er fra bestemor og bestefar, og Angelica var så spent på om det ble noen pakkekalender i år, men vi har ikke sagt noe.
Vi hang den ikke opp før hun hadde sovnet, så det var en svært lykkelig jente som fant denne hengende i gangen da hun kom ned i dag tidlig. Mor er forøvrig om mulig enda mer spent. Jeg vokser aldri fra dette her!

2 kommentarer:

Kristine sa...

Den var kjempefin!! :)

atinybitofheaven sa...

ååå den var fin- jeg kjenner det kribler i magen bare av tanken jeg på pakkekalender jeg... heldige jenta di .. gleder meg til mine forstår mer av dette her ;-)

Det ligger forresten en liten ting til deg inne hos meg- du vant trekningen på give-awayen min :-)

Ha en flott kveld:-)

Klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten