fredag 11. desember 2009

Perfekt jul med Tine K

Se og nyt...


Vakre dekorasjoner med kontraster i sort og hvitt.




Sjarmerende med et uperfekt tre i potte.


Vakre minienglevinger på grener.


De minimalistiske sorte juletrærne falt jeg helt for.


Slik skal jeg gjøre på min peis.


Vakker borddekking i samme kontraster.


Pynt pakkene i samme stil.



Disse lekre inspirasjonsbildene fra Tine K er prototypen på min stil og smak. Kan jeg få pynte slik, enten i sort eller hvitt, eller begge deler, ja da blir jeg lykkelig.
Jeg skal stjele mange av disse ideene, for mye av det trenger ikke koste noenting. Som for eksempel minitrær og greiner.

4 kommentarer:

Inga sa...

Stilig! Jeg holder på lage spisestua vår i svart og hvitt, så når jeg en gang skal feire jul hjemme, så blir pynten noe liknende som dette :-)

Ocean showroom sa...

God kveld, Liv!
Flotte bilder du viser! Tror jeg skal prøve å anskaffe meg et minijuletre i helgen, "sånn, mens vi venter:)" Det store treet kommer ikke inn før ca. lillejulaften!
Og "ja" til masse snø:)
Klem, Lene

Guttemamma sa...

Veldig mye fint hos den damen altså!! Du,har ikke angret en dag på at vi malte trappen,glad hver gang jeg går i den...var hvitlasert furu før,men ikke veldig lasert om du skjønner:)
Bare å sette i gang...he he(Jeg maler nemlig svært sjelden,men har en snill mann..)
klem

Anonym sa...

Oj, nå var det noen dager siden jeg hadde besøkt deg.. så mye flott du viser
Moro når en kan få så mye inspirasjon her på alle bloggene.

Takker for utfordring, kjempekoselig .Får se om jeg får tid til å få gjort det ei gang,litt travelt nå.
Ha ei herlig helg,
Klem Marianne

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten