torsdag 31. desember 2009

Bilder av julepyntingen 2009 del 1

Bedre sent enn aldri, er det ikke det man sier?
Slik har julestemningen vært hos meg i år:

Julepyntet skjenk i hvitt, glass og sølv.


Jeg elsker disse glassjuletrærne. Jeg må ha flere!


Hvitt julegodteri er et must. Under lokk, og med sløyfe på.


Glass- og sølvjuletrær på fat, med kongler og lys.


Hyllen over sofaen. med juleroser, bokstavpynt og lys.


Denne er gammel og arvet etter mormor.


Spisestuen.


Julepyntet peis.

Jeg må dele opp bildene i flere innlegg, for jeg har tatt flere enn jeg trodde.
Det blir gøy å se igjennom bildene til neste jul da. Fint å ha en blogg å spare bildene i :-)

3 kommentarer:

Marita sa...

Det var så fint :) og ja fjerna bilde med engang, tenkte ikke over at adressen min syntes, hehe. Godt nyttår tante, Klem :-)

Anonym sa...

Kjempefint:)

Ønsker deg eit Godt Nyttår!

Nyttårsklem frå Nina

Anonym sa...

så utrolig flott du har pyntet til jul:)spisestua di be kjempe lekker.likte skapet på veggen godt.
takk for mange korselige helsninger,det setter jeg utrolig stor pris på,å jeg har derfor en award inne på bloggen min til deg fra meg.det er så absolutt velfortjent:)
ønsker deg og dine et riktig godt nyttår.gleder meg til å følge deg gjennom det nye året:)
klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten