torsdag 10. desember 2009

Obama og en overraskelse!

Det ble en morgen klistret foran tv'en, og jeg oppdaget at jeg syntes at besøket av Obama var mer gjevt enn jeg ville innrømme.
Da jeg kjørte Angelica på skolen i dag, var det så mye bråk i form av jagerfly og helikoptre, at jeg nesten fikk litt følelse av krig. Helikopterne sto i luften nesten rett over hustaket her, vi bor jo bare noen få minutter unna Gardermoen, så vi fikk det ganske så tett på. Spennende og ganske stort må jeg innrømme :-)

Forøvrig er jeg bare nødt til å fortelle om overraskelsen til meg da min kjære kom hjem fra jobben i går kveld.

To middagstallerkner fra serviset Extreme Platinum som jeg akkurat har begynt å samle på, og 3 nydelige røde roser overrasket han meg med.
Så heldig jeg er!.
Det beste var kortet som fulgte med, og ordene som sto der :-)


Jeg skulle ønske internett inkluderte lukt, for det dufter faktisk i hele spisestuen av disse vakringene. Tusen takk vennen!
"Blomstervasen" er foresten en VOSS vannflaske. Jeg kjøpte faktisk to stykker for å bruke som blomstervaser, for jeg synes de har et stilig design :-)


Se så lange og vakre roser.

2 kommentarer:

Kathrine H sa...

Så heldig du er!
Nydelige roser og stilige tallerkener. :o)

Ønsker deg og dine en riktig fin torsdag!

Lykkeliten sa...

Så koselig!
Ta godt vare på den mannen!

Nå håper jeg du har hatt en fin kveld hos svigermor og er fornøyd med kransen din!

Lykkeliten

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten