søndag 6. desember 2009

Vi har fått spisestuen!

Jammen fikk vi ikke spisestuen to dager før tiden.
Så nå har vi esker og isopor overalt. En ryddig og fin 2. advent med andre ord.

Det var takket være min kjære, som til tross for å ha vært to dager i Kiel, hentet møblene, og satt seg ned for å skru i går ettermiddag med god hjelp fra mannen til min svigerinne. Det er ikke dårlig!
Super du, vennen min!
Det er ikke ferdigskrudd og på plass enda, og over skjenken skal vi ha skap denne gangen. Men veggen er visst så skjev at det er vanskelig å få skapet til å sitte pent på veggen. Så der må vi trikse litt.
Det blir spennende å høre når han våkner, for jeg var nemlig på bursdagsfeiring hos min svigerinne i går, og var ikke hjemme før kl. halv fem i dag morges. En kjempemorsom kveld med gale jenter og singstar, foresten :-)
Så, enn så lenge - slik ser det ut i spisestuen hos oss akkurat nå:


Du hellige, ryddige 2. advent ;-)

1 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Det blir spennende å se resultatet ;)

God advent.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten