torsdag 3. desember 2009

Hvil i fred, Regine..



Bloggen "Face your fear" har jeg fulgt siden starten. En ung jentes kamp mot kreften.
Hun har skrevet så utrolig personlig, og det har vel ikke gått en dag uten at jeg har tittet innom.

I dag sovnet hun inn. Noe så grusomt og urettferdig. En 18 år gammel jente som såvidt har begynt livet. Hvor er rettferdigheten?
Helt siden jeg begynte å følge henne har jeg helt automatisk tenkt at "dette skal gå så bra", og " det er klart hun klarer dette, denne tøffe og optimistiske jenta". Det er ingen logikk i at vi skal miste de unge..

Sånn gikk det ikke.. I dag sovnet hun inn med familien ved sin side. Helt forferdelig, og jeg har egentlig ikke ord..

Nå slipper du smertene Regine.. Du har forandret mange med din medmenneskelighet og varme. Og ikke minst det å bidra, enten det er blodgivning, støtte osv. Du har fått oss til å forstå, at det ikke er selvsagt at vi skal leve til vi blir gamle.

Du har endret tankegangen min drastisk på mange områder. Maken til moden og innsiktsfull ung jente har jeg ikke opplevd.

Hvil i fred kjære Regine, alle mine tanker går til familien som nå sitter tilbake i sorgen. Må dere ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden.
Jeg har tent to lys i dag. Ett for Regine og ett for familien hennes..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten