onsdag 16. desember 2009

Hjemme fra besøk

Vi kom oss av gårde på besøk i dag, med snørring og hosting. Jeg hadde ikke hjerte til å ringe å si at vi ikke kom, og vi gledet oss jo så mye også. Så jeg tenkte at det får bære eller briste.

Og vi hadde det så koselig! Som alltid! :-) Anne hadde laget vafler og det var is, kaker og... ja, hva var ikke på bordet! Vi skravlet og koste oss.
En annen spennende ting, er at jeg fikk adressen til familien vår i USA, så nå skal jeg gjøre alvor av å skrive. Og jeg har en flott anledning nå, med julekort og greier. Jeg har kun møtt to fettere og en kusine da de var i Norge for noen år siden på slektstreff, men jeg er så nysgjerrig på resten av dem også. Vi har jo mer familie der enn det vi har i Norge. kanskje vi blir bedt "over there". Jeg vet at de også er veldig, veldig opptatt av slekt og familiebånd. Vi har familie i Arizona, Nord Dakota og Colorado, og det hadde ikke vært meg i mot å reise til noen av de stedene der :-) Spennende!

Når vi kom hjem i kveld etter besøket, viser det seg at Angelica klør seg ihjel, og har store flekker med utslett på kroppen. Jeg søkte etter Elveblest på nettet, og det ligner veldig. Det kommer visstnok av en allergisk reaksjon, så jeg har satt sviblene ut på verandaen. Anne hadde også svibler, så jeg får se om det gir seg til i morgen. Jeg syns så synd på henne for det er en så intens kløe, så hun vet jo ikke hvor hun skal gjøre av seg, stakkar..

Men vi får se i morgen. Jeg lovte henne å vente med pynting til i morgen, så hun får være med. Så det kommer nok ikke noen julete bilder før i morgen.
Jeg legger i stedet ut et bilde av peisen vår, med gode og knitrende flammer. Koselig med peis!



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten