mandag 7. desember 2009

Utfordring!

Jeg har jammen fått en utfordring jeg, så morsomt! Den fikk jeg av Kristine, eier av bloggen - Troillongens Tårn.
Jeg anbefaler å titte inn til hennes kjempefine blogg :-)

Here we go:

Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

1. Da jeg fikk mine 3 nydelige døtre. Spesielt husker jeg det ekstra godt første gangen, jeg var bare 17 år da jeg ble gravid.

2. Da jeg møtte mannen i mitt liv. (mannen jeg er gift med nå :-) ) Han turde ikke si at han var seks år yngre enn meg, så han løy på alderen...med 1 (!) år. Han sa han var 24, men han var 23. Jeg var 29. Hvis du skal lyve på alderen, så er det kanskje greit å ta i litt? *hihi*

3. Mitt første seminar med jobben - til Mauritius i 2006. Jeg er målløs den dag i dag.

Skriv 3 ting du misliker:

1. Uærlighet

2. Arrogante mennesker som mener de selv er bedre enn andre

3. Kø og dårlige bilsjåfører. (Ja, jeg er skikkelig agressiv i trafikken)

Skriv 3 ting du liker godt:

1. Samvær og moro med familie og venner

2. Kindersjokolade

3. Musikk

Skriv 3 blogger du besøker daglig:

1. Fra Blokk til Hus

2. Villa Von Krogh

3. Tyrifryd

Skriv 3 sanger du hører på for tiden:

1. "Sweet Dreams" med Beyonce. Hør den her

2. "Russian Roulette" med Rihanna. Hør den her

3. "Sexy Bitch" med David Guetta Feat. Akon. (Finnes ikke bedre treningsmusikk :-) ) Hør den her

Skriv 3 tvprogrammer du følger med på:

Herregud, det er lettere å skrive 3 programmer jeg ikke følger med på. Jeg er TV-slave! Men jeg elsker komedier, så da må det bli:

1. Kongen av Queens ( Jeg kunne giftet meg med Doug, altså!)

2. 2 and a half men

3. Torsdag kveld fra Nydalen. (Takk for deeet)

Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne til:

Fra Blokk til Hus

Tyrifryd

COSMOS



Foto: Homedit.com

1 kommentarer:

Unknown sa...

Så morro!!
Jeg tok denne utfordringen for en stund siden, men har fått den 2 ganger på kort tid nå, så jeg hiver meg på og tar den på nytt jeg;)
Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min, det setter jeg pris på:)

Ha en finfin tirsdag!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten