lørdag 26. desember 2009

Romjulskos

Så var det romjul.
Det har ikke blitt noe tid til å oppdatere bloggen de siste dagene. Men her er et lite sammendrag:

På julaften var vi sammen med familien til min kjære. Det var en julaften full av kos, nydelig ribbemiddag, stemning og pakker i hauger så man nesten ikke kunne se juletreet. Vi fikk så mye fint, og bare ting vi ønsket oss, så vi er kjempeglade. Det blir nok litt bilder av det også etterhvert, tenker jeg.
Vi sov over til 1. juledag, og koste oss med en herlig julefrokost. Vi kjørte hjemover i seks-tiden i går kveld, i snøstorm! For et vær! Men vi ønsket oss snø så..

Bilder fra julaften og 1. juledag:

Min svigerinne er blomsterdekoratør, og hadde laget
den vakreste borddekorasjon jeg noensinne har sett.


Min nevø, Tobias og Angelica bader i pakker!


Min niese Emilie. Det synes at hun er glad i tante, ikke sant? :-)


Kommer ikke nissen snart, da?


Å, joda! Klart nissen kommer! Med pakker og alt!


Tobias var redd Angelica ikke skulle få pakke :-)


Julefrokost 1. juledag! Mmmm..

Nå skal jeg snart sette inn ribbe i ovnen som vi skal ha 4. juledag. Da kommer hele familien på julelunsj til oss. Det gleder jeg meg veldig til. Tenkte jeg skulle få bakt brød i dag, så det er klart også.
Egentlig er det bare en unnskyldning for å prøve verdens råeste kjøkkenmaskin som vi fikk i julepresang av svigerforeldrene mine.

Ha en fredfull og koselig 2. juledag alle sammen! :-)

1 kommentarer:

Anka sa...

Hei Liv! Ser ut som dere hadde en kjempe koselig juleaften. Masse pakker!!! Det var det hos oss også. Det var jeg som var årets nisse... Ikke helt rå på å være nisse men lurte vel en toåring, hehe. Tuuuusen takk for gaven! Skal spare den til julepynten er ryddet bort så skal den pryde stuebordet mitt! Kos dere videre.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten