tirsdag 15. desember 2009

10 ting jeg vet...



Jeg vet at det er lenge siden jeg har vært så snørrete..

Jeg vet at jeg ut i butikkene i dag..

Jeg vet at bilen er helt nedsnødd og må måkes i en evighet før jeg får kjørt noe sted..

Jeg vet at det ikke går an å gå i morgenkåpe i butikken. Ikke tøfler heller..

Jeg vet at det hadde vært lurere å rydde huset i går kveld, så jeg slapp det i dag..

Jeg vet at jeg har lovet Angelica å bake pepperkaker, men vet også at ingen vil spise de hvis vi lager de med disse basseluskfingrene..

Jeg vet at en dusj nå ville gjort susen..

Jeg vet at det ikke hjelper å klage..

Jeg vet at jeg snart er frisk

Jeg vet at dette var et forferdelig uinteressant innlegg, men det hjalp å klage litt..

Foto: Greatinteriordesign.com

2 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Ja, det hjelper ofte å få satt ord på det man føler ;) Kransen du har laget som du viste i det forrige innlegget var kjempefin synes jeg!

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

God bedring!!! Det er kun en vei fra bunnen, opp, opp, opp!! Du har altså noe godt i vente ;D

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten