torsdag 31. desember 2009

Jeg ønsker alle en herlig kveld og et Godt Nytt År!


Her kommer årets siste innlegg fra meg, for vi skal bort til gode venner å feire Nyttårsaften sammen.
Jeg skulle ønske jeg rakk å skrive en hilsen i alle bloggene til de jeg følger, men det rekker jeg ikke, så da må jeg sende en felles hilsen til alle her :-)

Tusen hjertelig takk for alle de utrolig koselige kommentarene jeg har fått hver eneste dag, siden jeg startet å blogge i september. Og tusen takk for alle inspirerende innlegg som dere skriver, og som jeg gleder meg til å lese hver dag!

Gleder meg også til å fortsette bloggingen i 2010!

Jeg håper alle følgere og lesere får en strålende kveld, og et 2010 fylt av suksess og glede!

Glad i dere alle sammen!

*Stor klem fra Liv*


1 kommentarer:

Anka sa...

Håper dere hadde en fin feiring i går:) Det hadde vi, med masse mat og kaker, mmmmm. Håper vi får koset oss masse sammen i 2010, nei VET at vi får kost oss masse sammen i 2010. Gleder meg:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten