lørdag 12. desember 2009

Billig stemning, altså!


Vasen min på spisestuen sammen med telys og hvite blomster.


Julebokstavene mine er endelig oppe.



Jeg rett og slett elsker levende lys, og er helt avhengig. Jeg setter små telysholdere overalt, og kan gjerne fyre de opp midt på dagen. Spesielt hvis det er ruskevær. Koselig!
Jeg synes disse telysholderne er kjempefine, og kaster lyset på en nydelig måte rundt i hele rommet. De har et flott brokademønster som gir denne effekten, det er derfor jeg liker de så godt.
Og prisen? tja, hva sier du om kr. 14.90 pr. stk? Billigere stemning vil jeg like å høre om :-)
Du får de på Nille. Jeg kjøpte alle de hadde i hyllen sist jeg var der, og jeg har de overalt. På bord, hyller og på pyntefat. Gjerne sammen med litt finere pynt og glass. Og de er så små og diskrete, at man nesten bare legger merke til selve lyset
Det er sjelden jeg blir så fornøyd som når jeg kan komme over slike billige greier, som attpåtil blir så stemningsfullt og fint.

Løp og kjøp sier jeg bare, ellers så er jeg nok der og kjøper resten! ;-)

Ha en super lørdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder:)Telysholderne var nydelige:)

Takk for fine ord:)

Ønsker deg ei fin helg
Klem Nina

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Liv! Takk for hyggelig hilsen:) Så vakre bilder!! Jeg er også veldig glad i levende lys! I alle fall på denne tiden av året!!

Ha en fin 3. søndag i advent i morgen!

Klem Anette:)

p.s. kjempe-fin blogg du har:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten