mandag 7. desember 2009

En sniktitt på den nye spisestuen vår!

God morgen :-)
Det var ganske så deilig å stå opp i dag, og se den nye spisestuen på plass.
Det ble veldig lyst og fint, og jeg er kjempefornøyd med å ha fått overskap over skjenken. Mer skapplass, og så ser det ikke fullt så tomt ut.
Vi har jo ikke visst helt hva vi vil ha på den veggen. Bilder, et speil, skap... Det er ikke lett å bestemme seg altså, og når du først har boret hull i veggen er det liksom gjort. Derfor har vi latt det stå tomt til vi ble helt sikre.
Den forrige sjenken hadde ikke noe overskap som passet til heller, og når sjenken var sort kunne det lett ha blitt for hardt. Nå det er det hvitt, og straks mye lettere.
Nå mangler vi bare lys i skapet over sjenken. Alt ble koblet og gjort klart i går, så da blir det nok lys der i løpet av kvelden.
Derfor har jeg lyst til å vente med å legge ut bildene av spisestuen til alt er ferdig.
Men en liten sniktitt kan vel ikke skade:


Bildene tok jeg i halv 9-tiden. Se på det fine lyset ute!


Litt av sjenken og overskapet.
Håndtakene skal vi skifte ut med noen andre.


Planten min som har blitt kjempelang passet fint oppe på overskapet.

Jeg ønsker alle en kjempefin dag!
Her snør det så julete og fint, med akkurat passe temperatur. Ikke for kaldt, men kaldt nok til å slippe slaps og sørpe. Oh, du julestemning.
I love it! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble :o) Lyst og fint. Nå venter jeg spent på å se når du får inn lys :o)
Jeg får jo se ordentelig til fredag da når vi leverer Alex :O)
Da tar jeg med julegaver også, så er de ferdig levert.

Anonym sa...

Ser utrolig lekker ut. Gleder meg til flere bilder..
Ha en herlig dag videre

Kathrine H sa...

Nydelig spisestue!
Lyst og trivelig. :o)

Ønsker deg en riktig fin mandag!

Kristine sa...

Så fint det ble! :) Regner med du koser deg stort :) Gleder meg til å se flere bilder etter at lysene er kommet på plass. Ønsker deg en fin dag videre!

P.S: Det ligger en utfordring til deg inne hos meg :)

Klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten