torsdag 10. desember 2009

Vinneren er trukket!

Å, så morsomt med Give Away!

Det var jo mange flere som ble med enn jeg hadde trodd, så det var kjempemorsomt. Faktisk så morsomt at jeg nok må finne på noe annet gøy om ikke så lenge. jeg har allerede noen ideer, så følg med :-)

I hvertfall...trekningen måtte jo gå riktig for seg, så:


Vi la alle navnelappene i en bolle og brettet pent sammen.


Jeg holdt bollen, og Angelica fikk trekke vinneren.
Min kjære var flink fotograf ;-)

And the winner is...



Gratulerer så mye til deg!
Send meg en mail med navn og adresse, så sender jeg premien til deg :-)

Tusen takk til alle som var med, og alle utrolig koselige kommentarer. Ikke rart jeg har fått dilla på blogging!

Sender alle en stor klem:-)

3 kommentarer:

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld. :o)

josimo sa...

Smiler fra øre til øre. Lykke!!!!
Nå følte jeg meg skikkelig heldig!!!

Har sendt deg en mail

Ha en super duper natt

ingvild sa...

grattis til vinneren :)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten