tirsdag 29. desember 2009

Skjønne gamle skatter jeg fikk til jul!


Jeg fikk noen nydelige ting til huset av mamma til jul. Nå har jeg fått plassert de, og de passet jo helt perfekt inn. To av de på soverommet, blant annet denne nydelige lille skålen med hank i sølv. Den gjorde seg så fint på kommoden ved sengen.

Skålen har jeg fylt med hvite stoffhjerter og små poser med lavendel.


En vakker lysestake med lysslokker på hanken. Denne fikk plass på hyllen.


Her står lysestaken så fint på hyllen.


Sølvfat som jeg husker fra jeg var liten. Mamma mente at det er fra 60-tallet en gang. Dette er ordentlig sølv, for det er stemplet.


Slik ble fatet med pynt, og det skal stå til heder og ære på stuebordet :-)

Ble det ikke fint? Jeg er så fornøyd!

Ellers fikk vi noen ordentlig søte nisser, og en nydelig hvit juleduk med grå stjerner i.

Tusen takk, mamma! :-)

1 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nydelige gaver og fatet er kjempefint pyntet,Liv!! Ønsker deg og gjengen din et flott 2010!!
klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten