mandag 21. desember 2009

Mitt hvite juletre er klart!

Om du ikke visste det fra før, så er jeg helt fortapt i hvit jul. Jeg pleier alltid å lage meg et tre som står i en litt stor vase. Jeg dekorerer med glasspynt, og i år har jeg også pyntet med hvite minienglevinger. Helt foran henger et moderne juletre i ordentlig krystall.
Sjefspynten på treet, liksom ;-)

Som sand i vasen, har jeg brukt gråfarget knust glass og sukker rett og slett. Det gir en kjempefin, glitrete og vinterlig effekt.

Noen detaljer fra treet:

 
Glasspynt og hvite hjerter.

 


Minienglevinger. Kjøpt på Panduro.


Sjefspynten. Et litt merkelig juletre i ordentlig krystall.


Stemning med glass.

Nå begynner det å bli jul i huset. Flere bilder kommer :-)

3 kommentarer:

Kitty sa...

Så fine englevinger! Sånn fikk jeg også lyst på :) Har lett etter englete julepynt men ikke funnet noe fint ...

Guttemamma sa...

HVitt er aldri feil,nydleige bilder!! Ønsker dge en strålende julehøytid og takk for alle hislner fra deg i 2009!!
klem fra Anette

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Det var et kjempefint tre med nydelig pynt. Jeg har fått litt sansen for hvitt selv, jeg ;)

Juleklem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten