søndag 13. desember 2009

Gode venner, gløgg og litt annet

Det var en superkoselig kveld vi hadde i går, og kombinasjonen - gode venner og julegløgg, er perfekt altså.
Snille, snille de, de hadde med pakke til oss også. Det var mest til meg da sa de, for det var nydelige telyslykter med perler og stener på. Disse har jeg ønsket meg lenge. Tusen, tusen takk!


Se så nydelige!
Nå bærer det snart ut i butikkene, jeg kan ikke si at jeg gleder meg noe sånn ellevilt til det, men tantebarnet mitt og jeg skal ut for å se etter sko til han. Han ville at jeg skulle være med, for som han sa til sin mor, "tante har så peil på sånt hun". Da smeltet jo tante noe veldig, så det imaget der må jeg jo opprettholde. Ikke verst å få høre av en 13-åring. De synes jo stort sett de voksne er teite og ikke har peil i det hele tatt :-)


Tantebarnet mitt, Alexander på 13, og linselusen Angelica. Søtingene!

Jeg ønsker alle en fin 3 advent med masse kos!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Såå nydelige telyslykter:)

Ha en fin dag
Klem Nina

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten