tirsdag 15. desember 2009

Hurra! Kransen min er ferdig!

Og den ble så kjempefin!


Det ble en stjerne til overs, så den hang jeg sammen med "God Jul"-skiltet.
Jeg kan dessverre ikke ta æren for å ha laget kransen selv, for det endte med at min svigermor sydde alle sammen for meg. Og det på grunn av mine to alvorlige sykdommer jeg lider av, nemlig
"utålmodighet" og "kort lunte"...

Tusen takk for hjelpen, du er best! :-)

Samtidig som jeg var ute og knipset bilder av kransen, måtte jeg også ta noen bilder av inngangspartiet vårt, for jeg synes det var så julete og fint. I tillegg til kransen som henger så fint på døren, snør det store filler ute. Nydelig er det. Naboene må jo virkelig tro at jeg ikke er helt som jeg skal, knipsende i vei kl. 23 på kvelden. Men det er jo så gøy, det er den eneste unnskyldningen jeg kan komme på ;-)




Hvit krans på døren, og hvit nisse på trammen.
Koselig synes jeg :-)

Men...hm...kjære? Tror du vi snart kunne tatt vekk de forb...a sementsekkene på trappa? Veldig fint å ha en blogg å skrive det i, for nå har jeg mast så mye at det er greit å skrive det her i stedet ;-)

4 kommentarer:

Tonje sa...

WOW, for en utrolig lekker krans! Den likte jeg virkelig godt! Jeg er imponert!
Så koselig hus du har. Ikke vanskelig å se at her bor det ei med peiling på interiør! :)

Unknown sa...

Oiii, så lekker den ble!!
virkelig julestemning på trappa di:)

Anonym sa...

for en rå nydelig krans*misunne*:)
SKIKKELIG JULESTEMNING UTE HOS DEG DA.KOM EN DEL SNØ HER I HELGA OGSÅ,TAKK OG LOV FOR DET.BLIR JO INGEN JUL UTEN.
takk for korselige kommentarer på bloggen min.dere er så utrolig snille alle sammen.og det setter jeg så veldig stor pris på!!!!:0)
ha en flott tirsdag.klem:)

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

åååh den ble nydelig!!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten