onsdag 2. desember 2009

Er dette den nye spisestuen vår, tro?

I går var vi ute og tittet litt etter ny spisestue. Vi har vært på Bohus, Skeidar og A-møbler foreløpig. I kveld blir det en tur på IKEA, og får vi tid blir det også et besøk på Living.
Den gamle spisestuen blir jo hentet i morgen, så det er jo greit å se seg om litt, titte på priser og bli enig om stil.
På A-møbler fant vi denne. Et kjempegodt tilbud.
Den er satt ned fra 13000,- til 8000,-


Spisestuen gjorde seg bedre i virkeligheten enn på disse bildene som er tatt med mobilkameraet, men jeg likte den veldig godt. Bordet er veldig enkelt, hvit plate og blanke stålben. Stolene var veldig spesielle og forseggjorte. Det eneste jeg er litt usikker på, er om dette er helt, helt hvitt. Hvis ikke er jeg redd det skjærer seg i forhold til veggene som er eggehvite og gardinene som er helt hvite. Så det jeg skal gjøre er rett og slett å ta ned en gardinlengde og ta den med meg for å sammenligne hvitfargene.
Når det gjelder sjenkene bak der, så tror jeg at jeg liker den som står under veggskapet, for den er litt høyere enn den som står til venstre. Dessuten er det plass til "voksenbrusen" der ;-)

Det blir iallefall spennende å titte mer i dag. Det blir sent da, for først skal vi på skoleforestilling med Angelica å se på Blåfjell. Jeg kommer vel til å gråte som en unge igjen. Jeg er som tidligere nevnt usedvanlig lettrørt, nesten på grensen til det komiske. Jeg titter meg bestandig rundt for å se om det bare er meg, og det er det stort sett. Flaut..

Hva synes dere om denne spisestuen? Og hvilken skjenk? Tips tas i mot med åpne armer :-)

1 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ler av innlegget ditt under...:)
KLart det kommer noen tårer når ungene står på scenen,du er nok ikke alene. Lykke til med valget av spisestue, vet ikke hvordan dere har deti stua-men den ser jo fin ut uansett!
klem
ja,og de lilla kilene er kjøpt på....nille

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten