søndag 20. desember 2009

Stillhet med sukker på..

God morgen!

I dag har jeg sovet lenge. Ja, dette er lenge til meg å være, da jeg er et utpreget A-menneske.
De siste to dagene har gått i ett, med vasking, baking, pynting, skruing av nytt møbel, (jeg har ikke skrudd da, den skal jeg ikke ha æren for ;-) ) sverigetur, besøk hos min søster osv. *Puh* Og jeg som var så glad for at denne julen ville det ikke bli noe stress. Det er rart med det.. det blir det alltid. Men det har vært godartet stress da, går det an å kalle det det? :-)
Angelica har sovet hos bestemor og bestefar fra i går, og min kjære sover enda.
Det kribler litt etter å vekke han, for han må hjelpe meg litt med gjøremålene som står på listen i dag :-) Jeg har blant annet kjøpt inn trollhassel som skal opp. Den blir nok hengende i spisestuen, og jeg har tenkt å pynte den med istapper i glass.

I mens nyter jeg stillheten her, og bare koser meg. Det er iskaldt ute, med frostrim på trærne, og solen som prøver å trenge seg gjennom skydekket. Det er nesten et lillaskjær i lyset ute, og det passer jo helt perfekt for å virkelig føle at julen er her.

Senere i kveld skal jeg gå på bloggbesøk, og svare på alle de utrolig koselige kommentarene jeg har fått de siste dagene. Jeg synes selv at jeg ikke har vært så flink til det nå, men jeg kommer sterkt tilbake, det lover jeg! :-)

Jeg vil ønske alle besøkende, og alle andre også så klart,
en herlig 4. advent!

Julefatet mitt med glassjuletrær.
Den røde rosen er det eneste røde jeg har pyntet med foreløpig, ellers er alt hvitt :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du lager så fine julefat :o) Jeg får de ikke så fine

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten