tirsdag 24. november 2009

Innlegg nr.100 og Give Away hos meg!


 
Premie: 2 stk. vakre krystallklokker med prismer. 2 stk. nostalgiske hjerter fra Miljøgården. Hvit duk med broderikant fra B.m.b Broderier. Gammeldagse drops fra Tante Pose. Trykk på bildet for å se detaljer.

Jeg synes at det er ganske godt gjort jeg, å skrive 100 innlegg fra 28. september 2009, som var min første bloggedag :-) Men jeg har vel som mange andre fått dilla på blogging, og jeg fryder meg like mye hver gang jeg finner en inspirerende og koselig blogg som jeg kan kommentere på.

For å være med på Give Away gjør du slik:

Kommentar på dette innlegget = 1 lodd
Bli følger av bloggen min + kommentar = 2 lodd
Lenk Give Away-bildet tilbake til min side + de to ovenstående = 3 lodd

Trekning: 10. desember.
Lykke til!

40 kommentarer:

Tone sa...

Gratulerer med innlegg nr 100:-)

Bette sa...

Så gøy! Og så nydelig premie da!
Selvfølgelig er jeg med:o) Jeg tar tre lodd!
Ha en fin kveld videre.

Klem fra Bette

Nennes sa...

2 lodd på meg så kan det jo hende du sender en premie fra kløfta til jessheim til meg:-D

snøklem

Anonym sa...

Gratulerer;-)
2 lodd på meg, er jo følger

Alven sa...

Hei :-)
Gratulere :-) Ikke verst å ha så mange innlegg på så kort tid :-) Effektiv dame du :-) Og fin blogg har du og :-) Jeg blir følger av deg,så to lodd på meg :-)

Ha en fortsatt fin tirsdag :-)

Min stil sa...

Wow, må si du har stått på :) Flott blogg du har. Hiver meg med på konkuransen jeg også :)
Ønsker deg en flott kveld videre.
Klæm fra Susanne

MissMette sa...

Hei Liv...
Kom over bloggen din via NIB :o) og jeg vil selvsagt være med i trekningen din. Jeg tar 3 lodd. Gratulere med 100 innlegg, veldig bra :o)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Villa von Krogh sa...

Tihi. :) Jeg er lik deg... Klarer ikke å stoppe. :)

1 lodd på meg. Ha en finfin kveld og fortsett den gode bloggingen!
Klem fra Anine

Anka sa...

Hallo super bloggdama! Jøss, er helt imponert jeg:) Grattis med innlegg nummer 100! Det blir selvfølgelig tre lodd på meg:) Nå står your man og prater med min man i garasjen, hihi. Kos.

the Folding chair sa...

Gratulerer som aktiv blogger! ;) Mye lekkert du viser her inne. Jeg tar to lodd, og sier tusen takk for dem.

Tindrande Auge sa...

da blir det 2 lodd til meg. linker også fra siden min, koselig blogg du har og gratulerer med innlegg nr 100!

Unknown sa...

Gratulerer med 100 innlegg, det er jammen godt gjort på så kort tid!!
Jeg vil gjerne være med, jeg linker, og følger allerede, så 3 lodd:)

My home is my Castle sa...

jeg blir gjerne med på trekning :)
Klem,Kari

marianne sa...

Grattis med innlegg 100 :o) Morsomt å titte innom å se hva som skjer hos deg, jeg skal legge meg til som følger jeg også , bare jeg får det til her :o)

Anonym sa...

Gratulerer med 100 besøk. Er gjerne med på din give away, 1 lodd på meg. Har ikke blogg selv men er ofte innom å titter.
Hilsen
mary.johannesen@hjemme.no

Jeanette sa...

Gratulerer med 100 innlegg. Blir spennende med det gulvet:) Vil gjerne være med på give awayen din. Tar 2 lodd.
Klem J.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Heisann.

Jeg syns du har en flott blogg! :)

Blir gjerne med på give away hos deg.
Jeg linker og følger nå, så da blir det vel 3 lodd?

Ha en fin kveld videre. :)

M sa...

To lodd!!!
Rekker ikke å lenke, dessverre....har jo så mye løje jeg holder på med.......
Tvi tvi til meg!
:D
Klem,M

Anita sa...

Gratulerer med alle 100. Nydelig blogg.

HILSEN FAMA

astrid sa...

Hei.
Jeg tar herved ett lodd, og håper på at det er et lykkelodd.

Mvh
Astrid - astrid.d@gmail.com

HildeP. sa...

Heisan!
Flott blogg og nydelige premier, jeg blir gjerne med! Jeg tar 3 lodd. Ha en flott dag! Bli gjerne med på min give away også! : )

- Hilde

2ne sa...

Nydelige premier - blir gjerne med på denne giveaway :-) 2 lodder på meg, linker i bloggen min. Ønsker deg en fin adventstid.

Unknown sa...

Stort grattis till dina 100 inlägg!
Vilken fin blogg du har!Vacker!
Jag är gärna med på din fina give away här.Så vackra saker du ger bort!:-) Lycklig blir de som vinner det fina. Jag tar 2 lotter och länkar med ovanstående bild på min blogg(höger sidebar, längre ner på sidan)
Önskar dig en riktigt fin fortsättning på adventstiden!/Kram Karin

Henriette sa...

Hei! Gratulerer med 100 inlegg. Du har en kjempe koselig og personlig blogg, her kommer jeg tilbake.
Tre lodd på meg.
Stor klem Henriette

Anne sa...

Hei hei!
Så finn blogg du har og gratulerer med 100 innlegg på så kort tid:)
Eg vil gjerne vere med på give awayen din.
Ha ei herleg helg!
Klem Anne

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med over 100 innlegg!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

aase sa...

Gratulerer med så mange innlegg på så kort tid du!! Det er utrolig ja....

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent i bloggen din, den ser vakker ut!!

Jeg tar 3 lodd jeg.

Unknown sa...

jeg er med og håper på lylkke.
klem

Lykkeliten sa...

Hei!
Fant bloggen din via Englehvitt og blir gjerne med på din feiring.
3 lodd på meg

Har selv skrevet 98 innlegg på min blogg, jeg startet i juni, og er enig med deg i at dette er en hyggelig verden ;-)

Klem fra lykkeliten i lykkelitensboble

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

Hurra for deg og din koselige blogg, jeg følger med deg ;)

KarenB sa...

Congratulations on your blog success! I'd love to join in your giveaway. I've become a follower and I've linked you up on my sidebar at: http://beingkaren.blogspot.com

Thanks :)

Unknown sa...

Snakk om å være seint ute, men jeg rakk det!Gratulerer med de første 100. Gleder meg til de neste:)
3 lodd på meg takk.
Klem fra Tina

Trultemor sa...

Jeg har også lyst å være med:) (1lodd)

Stubbetufsa sa...

Gratulerer med 100! Det er godt gjort!
Jeg er med på feiringen. Setter bildet på min side og linker til deg!

rule sa...

Kjempe koselig å komme inn på den flotte bloggen din!! Vil gjerne bli følger av deg videre..for jeg er blitt ganske så inspirert av denne bloggverdenen:-) Ha ei fin adventstid!
Ps. da blir det vel 2 lodd på meg:-)

josimo sa...

Fant deg i dag , Lykke!!!
Jeg blir med på 2 lodd

Tvi-tvi til meg , virkelig søte gaver

Ha en god natt

Anonym sa...

Kjempeflotte blogg:)
Ikkje verst å ha såå mange innlegg,på korte tid:))Eg blir med.. 1 lodd:)

Ønsker deg en fin adventstid
Klem Nina

På landet sa...

Hei, blir med i siste liten =) 1.lodd på meg.

Ha en fin dag

Guttemamma sa...

oj,dette har jeg gått klipp av...1 lodd:)

Anonym sa...

Så fine premier:) God advent!



Hilsen frk.johnsen@gmail.com

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten