torsdag 5. november 2009

Jeg fant jeg fant i ingenmannsland!

I går skulle jeg endelig få igjen bilen min, som har vært på service de to siste dagene. To fryktelig lange dager, og jeg lurte ett sekund på om de hadde tatt med seg både armene og bena mine også. Jeg blir helt hjelpesløs jeg, uten bil.
Svigerfar var snill og kjørte meg. Dette verkstedet ligger langt f... i vold inne på et sted som heter Blaker. Jeg tror jeg har vært der en gang før i hele mitt liv, men det fristet ikke til gjentagelse for å si det sånn.

For å komme dit må man kjøre langt forbi Sørumsand, og på veien tilbake, stoppet vi innom Sørumsand-senteret. Angelica hadde med seg sine egne penger, så vi skulle ta en liten runde.
Der fant jeg altså en helt nydelig interiørbutikk! Jeg tror jeg var der en time jeg, for det var så utrolig mye flott å se på. Og for en service! De damene visste nøyaktig hvordan de skulle behandle kundene. Det var så hyggelig å være i en butikk hvor du føler at du kjenner betjeningen, og at du ble behandlet som en gjest, ikke bare en kunde. Dit skal jeg helt sikkert igjen! Butikken heter Fokus Interiør, og du kan også besøke de HER.
Jeg fant blant annet de nydeligste gardiner til soverommet her, men jeg kjøpte kun en lysestake denne gangen.

Skjønn! Fra Lisbeth Dahl.


Lysestaken får plass på det ene fatet jeg kjøpte på høstmarkedet. Der står også stettskålen, fra markedet den også. Gamle vakre ting sammen med nytt. Rosen er fra buketten jeg fikk forrige dagen av min kjære. Den ble plassert i et shotglass for så små vaser har jeg ikke, fant jeg ut. Eneste feilen her nå, er stearinlyset som er mer kremfarget enn kubbelysene.
Jeg vil ha de helt hvite.

Ble det ikke fint?

2 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Hei Liv. Takk for koselig hilsen. :)
Visst ble det fint! Blaker ja. Tror faktisk ikke jeg har vært der før, selv om jeg er fra Romerike.

Koselig bloggen din er. Vi blogges frøken.
Ha en finfin dag! Klem A

Solveig sa...

Kjempefine ting du viser her! Så spennende å oppdage en ny butikk, og det er ofte på slike tilfeldige avstikkere en får seg overraskelser:o) Takk for at du deler.
Ha en fin dag.
Hilsen Solveig

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten