fredag 6. november 2009

Hvis du ser nøye etter...

Som tidligere nevnt, så var jeg i det "kunstneriske" hjørnet med kameraet mitt i går. Men når jeg forstørret disse bildene, så ble jeg helt satt ut.
Har du tenkt på hvordan snøfnugg egentlig ser ut?


Det snødde skikkelig store filler i går. Jeg tok denne stolen med mørk pute, og satte den mitt i snøfallet. Her ser man hvor store snøfnuggene var.


Her er nærbilde av puten. Legg merke til snøfnugget som ligger midt i bildet, og det som ligger øverst til høyre på bildet.


Her er akkurat disse to snøfnuggene forstørret opp, og det er jo helt utrolig. Er det mulig at de er så vakre? De ser helt uvirkelige ut, og fra en annen verden. Dette er det vi (spesielt jeg som hater vinteren) går og uffer oss over når det laver ned.
Kanskje jeg vil like vinteren litt bedre nå etter å ha sett dette?

Jeg ønsker alle en riktig fin dag, og hvis det laver ned hos deg, husk på hvor fine de egentlig er :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten