tirsdag 24. november 2009

Brilleland, Dorothea Interiør og Give Away?

Hei hei besøkende!

I dag har jeg kontrolltime hos Brilleland igjen. Er det mulig å glede seg til det da, tenker du. Ja, det er det svarer jeg da. Jeg gleder meg faktisk som en liten unge. Først og fremst burde jeg ha gledet meg til å se igjen. Jeg har nemlig klart å brekke stangen på brillene mine, så i flere måneder så har jeg gått rundt og lignet litt på Pål Bang Hansen. Brillene helt på skakke. Nå skal det sies at jeg ikke bruker de annet enn hjemme, men jeg føler meg så og si blind uten. Jeg har vært en stooor trafikkfare, det skal innrømmes.
Nå har jeg fått linser og valgt meg ut et par ordentlig styggfine briller. Skal det være så skal være. Med styggfine så mener jeg rett og slett at brillene er så stygge at de blir fine. Litt sånn Mira Craig- aktig :-)
Men nok om briller, linser og alt det der.



Forrige uke, så oppdaget jeg bare den herligste butikk, ved siden av Brilleland. Dorotheas Interiør og Klær. Se bilder fra butikken HER.
En helt skjønn butikk som jeg skal besøke i dag igjen. UTEN mann. Han var jo med sist, og det er jo nesten så jeg begynner å tro at han får fysisk vondt av å besøke slike butikker. (Unnskyld kjære, hvis du leser dette ;-) Sist jeg var der så falt jeg blant annet veldig for postkassene deres, så jeg vurderer å ta med den i dag. Eller kanskje det blir noe annet. Man vil jo gjerne handle alt der. Så det blir spennende.

En annen ting er at dette er mitt innlegg nr. 99, og jeg tenkte muligens at jeg skulle se om jeg kom over noe å bruke som Give Away på mitt innlegg nr. 100. Er det en god idè, tro? Jeg ser flere gjør det, og jeg vet hvor spennende jeg selv synes det er :-)

Jeg ønsker deg en strålende dag!

1 kommentarer:

marianne sa...

Skulle ønske jeg kunne vært med deg å tittet litt i butikken, det ser ut som de har såå mye fint der :o) Kos deg med butikk titting og nye briller :o)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten