fredag 27. november 2009

Ukens styggeste interiørfunn 8



Her er det ikke noe spesielt som utmerker seg som ekstra stygt, for alt er like ille. Her må jeg faktisk ta med hele rommet..
Vi kan jo begynne med blyglassvinduene. Eller vinylbelegget på gulvet. Eller fisken på stolen. Eller fisken på veggen. Hm, jeg lurer fælt på hva som henger over fisken på veggen.
Hva med den skjærende gule fargen på både vegger og stoler.
Til venstre på bildet skimter vi et møbel i babyrosa? Babyrosa og gult? Hvem bestemte egentlig fargene i dette rommet?
Nei, hele rommet blir "Ukens styggeste". Ingen tvil her i gården.

Foto: Salgsannonse (!) på nettet.

4 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Haha. Det er lov til å le eller? Nei dette må jeg vise kollegaen min!

Ha en fin fredda! Klem Anine

Unknown sa...

HJELP!!!!!! Jeg vil spy.....hehe, at det går an!

marianne sa...

Ha ha det var virkelig stygt også det der da :o)*gulp*

Anonym sa...

Bare teste en ting :o)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten