søndag 1. november 2009

Mine kjøp på lørdag

Som jeg skrev i forrige innlegg, så var det ikke så mye jeg fikk kjøpt med meg fra markedet. Men det lille jeg kjøpte er jeg veldig fornøyd med.
Jeg elsker gamle krystallting sammen med moderne interiør. Kontrasten blir kjempefin synes jeg.

Gleder meg til å pynte med dette:

To store fat som jeg skal fylle med kubbelys og annet kos. En stor stettbolle i tung krystall, stettskål (også krystall) med lokk og tre norgesglass i ulike størrelser.
Så fine ting, altså!


Denne bollen vet jeg ikke helt om jeg bare skal ha til pynt eller bruke den til det den er ment for, men jeg finner alltids på noe på en kreativ dag ;-)


Denne er bare helskjønn, så den skal få stå til pynt på et av fatene sammen med kubbelys og annen fin pynt. Kanskje med noen drops i?


Jeg er så fornøyd!

2 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Hej Liv! Så fina saker! Jag är också svag för fina kristallskålar! jag använder dem till godis, röda bär, aioli...:-) ja det mesta! Ha en fin kväll! kram alexandra

Anka sa...

Haloen:) Så fine ting du har fått deg da. Kan se dem for meg hjemme hos deg. Kommer til å passe perfekt! Gleder meg til neste gang:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten