søndag 29. november 2009

Taffelsticks til frokost og flaks i posten

Kokken er 10.50, og det er bare Angelica og jeg som er våkne. Vi har sittet og kost oss siden kl. 9 med tepper og barne-tv. Ja, Angelica med barne-tv da, og jeg har kost meg med nye innlegg fra de fine bloggene jeg følger.
Barne-tv og taffelsticks tidlig en morgen, 1. advent, det skal jo være litt ekstra kos da, skal det ikke?

Se på sjefen koser seg 'a..
Vi har mye å gjøre i dag, for vi skal nå først lage ordentlig frokost, med rundstykker, egg og godt pålegg. Vi må jo lokke mannen i huset ut av sengen. Så må vi jo pynte litt her, plante svibler og sette på plass adventstaken. Vi lurer til og med på om vi skal få laget litt såper i dag. Jeg kjøpte muffinssåpeformer for en stund tilbake, så det blir spennende å prøve ut. Tørket lavendel og roseblader også, så jeg håper det blir fint å gi bort som julegaver.

Jeg er også nødt til å vise frem hva som lå i posten til meg i går:

Se så heldig jeg er da! Angelica var litt snurt da, for det er jo henne som pleier å få overraskelser fra mormor i posten.
Tusen takk, mamma! Vinner jeg her blir det shopping på oss altså! :-)

Jeg ønsker alle en kjempefin 1. advent!

3 kommentarer:

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Ble bare tull med kommenteringen min... Det jeg mente å si var:
Heldige deg som har fått adventskalender!! Håper du vinner :)

Ønsker deg en fin adventssøndag! Her har vi juleverksted, pepperkaker og tente lys :)

Kristine

Ocean showroom sa...

Søndagsmorgener er herlige! Her var vi ikke ute av pysjen før halv tolv;)
Får håpe på vinnerlykke på kalenderen din da!
Ingen som har kommet med noen kalender til meg..hmmm;)
Klem, Lene

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten