lørdag 7. november 2009

Shopping og kos

Dagen i går utviklet seg til å bli en skikkelig shoppe- og kosedag på Strømmen Storsenter sammen med Angelica, svigermor og svigerfar.
Jeg sier bare en ting jeg, hadde alle menn vært like tålmodige og blide i butikker som min svigerfar, ja da hadde mye surmuling og krangling vært unngått rundt om kring. Min kjære nemlig, han får helt pustebesvær han (høres iallefall sånn ut med all stønning og sukking), og humørsvingninger som ikke ligner grisen, Går det an å være allergisk mot shoppingsentre? I såfall er min kjære det. Men han skal ha for at han prøver å skjule det da, fordi han vet at jeg elsker å gå i butikker. Så det er da noe ;-) Men han har ikke arvet sin fars tålmodige gener, det er helt sikkert.
Han var forøvrig på jobb langt avgårde i Trysil i går, så han slapp unna shoppingen. Til gjengjeld så må han til pers i dag, for vi tenkte å være tidlig ute i år med julegaveshoppingen for en gangs skyld.

Jeg fikk handlet de første julegavene i går, og masse nytt til såpelaging. Så nå blir det både lavendel- og vaniljesåper i helgen.


Såpeting og julegaver. Jeg vet at visse familiemedlemmer leser bloggen min, så nå kan de lure på hva som er i pakkene på bildet til høyre. Jeg er så barnslig når det gjelder jul og overraskelser. Vokser aldri fra det.

Jeg ønsker alle en fin-fin lørdag!

1 kommentarer:

Marianne sa...

Heisann :o) He he så moro å se Angelica sin michael jackson stil da :o) Søte veslejenta til tante :o)
Gøy å shoppe litt ja, var den med at noen familiemedlemmer som leser bloggen, mynta på meg eller :o)

Moro å se det fine du fikk til med lysene og fatet ditt. Også skal jeg spørre deg om noe når det gjelder bildene du tok i hagen :o) Så nå kan du lure nå he he
Klem syrran

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten