tirsdag 3. november 2009

Snø eller smykker?

I går falt den aller første snøen her hos oss, og det kom ganske mye også.
Jeg har gruet meg til det lenge jeg, for jeg er en skikkelig sommerjente.
Jeg måtte ut å knipse noen bilder, og tenkte jeg skulle lage et ordentlig gnåleinnlegg. Om hvor trist, kaldt og dystert det var blitt, og snø er forferdelig osv. Jeg knipset bilder av bilen som var full av snø, og innkjørselen, gaten utenfor her, syrin- og plommetrær.

Men når jeg lastet inn bildene, så var jo bildene av syrinen og plommetreet så fine, at borte vekk var all dysterhet.
Så her kommer noen stemningsbilder i stedet :-)


Syrin


En gren av plommetreet.


Syrin

Med ønsker om en super dag for deg og dine :-)

2 kommentarer:

Bette sa...

Vakre bilder!! Jeg og er en skikkelig sommerjente,men fiiine høst og vinterdager med sol er jo ikke til å forakte;o)

Tusen takk for at du sjekket opp med den tapeten! Blir nok litt nettsurfing på meg nå!

Ha en strålende tirsdag!
Klem fra meg

Anka sa...

Koselig med litt snø men nå er det borte... Fine bilder flinka:) Koselig du har gjort det på kjøkkenet også. Kos og klem.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten