søndag 8. november 2009

I dag har det vært pappas dag

Jeg håper alle familier har skjemt bort pappa litt ekstra i dag, og hatt det like koselig som oss :-)

Angelica overrasket pappa med kaffe på sengen, pakke og hjemmelaget kort, og så lagde vi god egg og bacon- frokost.

Litt senere ble det bløtkake og vafler. Besøk av svigers fikk vi også, så det var en ordentlig koselig søndag.


Se på det rotebordet da.

For å skryte litt av meg selv da, så er jeg litt kjendis på grunn av vaflene og sukkerbrødet mitt. Alle skryter noe veldig av det, og det er veldig koselig.
Jeg tenkte jeg skulle legge ut oppskriftene i bloggen min, i tilfelle noen vil prøve de. Det er iallefall garantert og lykkes med disse oppskriftene, men jeg må advare mot alle kaloriene. Dette er så langt unna slankemat som man kan komme. Kanskje derfor alle liker det så godt? :-)

ha en fortsatt fin søndag- og farsdag.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten