mandag 25. januar 2010

Trekning av Give Away og enda en Konkurranse!



I dag er det den 25. januar, og jeg ville bare minne om at det er tid for trekning av min Give Away! Jeg gleder meg masse til å trekke vinneren, og jeg er så nysgjerrig på hvor jeg skal sende pakken denne gangen! Jeg kommer til å ha trekningen rundt kl. 22 i kveld, så det er fortsatt mulig å være med frem til da. Sånn, hvis du har glemt å være med, tenkte jeg ;-)
Jeg har ikke fortalt hva premien er enda, jeg ville at det skulle være en overraskelse, men jeg kommer også til å avsløre det i kveld, så det blir spennende!

Jeg har også enda en overraskelse, som jeg skal fortelle mer om etter trekningen. Men jeg kan si så mye som at det blir stor konkurranse hos meg når Give Away'en er ferdig, og jeg er så heldig å bli sponset på denne.
Så følg med, følg med!

Ha en super mandag alle sammen!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er spennende:):):):):)
å den store konkurransen.......kan ikke vente:)klem:)

aase sa...

Hmmm...spennende da!!

Anonym sa...

Dette er spennende:)
Såå flott tapas bord du viser:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg følger spent med - konkurranser er gøy! :)

Klem

Kristine sa...

Så spennende! Nå kommer jeg til å følge ekstra godt med på bloggen din (som om det er mulig å følge bedre med enn jeg allerede gjør ;)

Klem klem

M sa...

Å så spennende!
Ønsker deg en fin dag,
klem,M

Anette Willemine sa...

Hei søte Liv!
Høres ut som du hadde en morsom og flott helg! :)

Ja, da er det bare å krysse alt som kan krysses. Morsomt med konkurranser, selv om det er andre som vinner. Det er jo egentlig spenningen som er best! :)
Ønsker deg en deilig (og kanskje avslappende?) mandagskveld!

Klem fra
Anette Willemine

Marita sa...

Gleder meg til å se hvem som vinner :) Morsomt at du har blitt sponset også da. Klem fra meg

Troen og Haapet sa...

Følger spent med;)
Flott tulipanbilde du viser oss!
Klem

Anneli sa...

Åhh.. så spennende Liv!
Klem <3

FruLisa sa...

Åh - gleeeder meg - kl 22-tida - det er snart det .... Whiii...

Tonje w sa...

ååh nå er klokka over tiiii:O jeg er så spent!:D

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten