mandag 18. januar 2010

Ny uke og litt mindre av meg..


En ny uke med nye muligheter, heter det ikke det da dere? :-)

Her i huset skal uken startes med trening.
Jeg har faktisk klart å holde meg unna godis og usunn mat siden den 5. januar, da jeg startet min nye livsstil igjen.
Det var en utrolig god motivasjon å få høre fra treningssenteret at jeg var kjempeflink som var tilbake, og at det ville gå raskt å få tilbake formen jeg hadde i sommer.
Det har resultert i at jeg nå veier 2,2 kilo mindre. Det er en veldig deilig følelse, og er med på å holde motivasjonen oppe.
Jeg kan ikke forvente å miste 1 kilo hver eneste uke videre, for nå kommer treningen til å blir hardere og mer intensiv, men i stedet vil det merkes på centimeterne, og det er de som til syvende og sist er viktige. Og humøret, ikke minst! Hvordan humøret og pågangsmotet påvirkes av treningen, det kan ikke måles i kiloer eller centimetere.

Så jeg er ved godt mot, dette skal bli bra altså!

Jeg vil ønske alle en super uke!

2 kommentarer:

S sa...

Så bra; stå på! Jeg skal selv prøve å komme meg på trening ikveld.."body attack", uæh :-S

MissMette sa...

Hei Liv..
Så motiverende og flott å lese, du er superflink :o) Jeg holder på jeg også… trening og kosthold er kjempeviktig! Har egentlig alt å si…. Tenker da på selvfølelsen, humøret og det å kunne stå opp å ha en fin dag…Ønsker deg en fortsatt strålende mandag og uke som kommer…. Klem fra Mette

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten