søndag 10. januar 2010

Jeg trenger litt hjelp av noen kreative sjeler!


Slik ser trollhasselen min ut nå, etter jul. All pynt er nede.

Jeg synes trollhassel er så fint, og den gjør seg veldig fint i spisestuen. Jeg latt den henge, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal pynte det med?
Det er jo så mange flinke og kreative jenter i Blogglandia, så jeg tenkte kanskje at noen har noen ideer å dele med meg? :-)


En idè er å pynte hele trollhasselen med minilykter, slik som disse.
Nå som det er vinter, kaldt og mørkt brenner man jo mer lys, men jeg er redd det vil se for julepyntet ut?

Ellers har jeg en idè som jeg også liker veldig godt. Hvis jeg kjøper flere små reagensrørvaser og henger opp disse? Da kan man pynte hele trollhasselen med blomster, og skifte ut etter hvilke periode det er.
Da kan jeg for eksempel ha påskeliljer i vasene til påske, rød, hvite og blå til 17. mai, blomster fra hagen på sommeren osv. Jeg liker denne ideen best tror jeg.

Er det noen som har andre ideer? Da hadde jeg blitt kjempetakknemlig!



Trollhasselen slik den var pyntet til jul.

11 kommentarer:

Anonym sa...

kjempefint og pynte den med lykter, det var en god ide! Også til påske så pynter du den med påskeegg, det gjorde jeg i fjor og det var kjempefint!Ha en fin søndag

Anonym sa...

flott ide å pynte med lykter:)men du kan jo kombinere med å sett opp noen små lykter og rør med blomster.evt noen prismer.liker godt sånne grener jeg også.har hatt det jeg også,men så ble jeg lei,og de ble kastet.men vurderer å få tak i nye til påske.
jeg brukte også ideen til "glad i hvitt" til påske i fjor,med påske egg oppi grenene.å noen hvite fjær.det ble ikke så værst.klem

Tonje w sa...

Det blir veldig fint hvis du henger noen lykter der. en venn av meg hadde det oppe. og hvis man så på bare den kunne den se litt jul ut, men det er jo helheten som teller? så hvis det ikke er jul noe annet sted i rommet blir det jo fint? det finnes sånne flasker man kan ha lys i:) og det er dødsfint! jeg vet ikke hvordan butikker du har i nærheten av deg, men på hannes blomstersmie har de masse forskjellige greiner i taket med forslag om hva du kan gjøre:)

har du noe forslag for hva jeg kan pynte opp inne i et glass skap med? det går liksom ikke å ha lys der:P og blomster er ikke min sterkeste side:) legger ut bilde av skapet på bloggen min hvertfall.

Kristine sa...

Skjønner godt at du vil beholde trollhasselen i spisestua, den er virkelig dekorativ. Synes begge idéene dine er gode, liker best den med lyktene nå som det er vinter.

Et alternativ er å pynte med sort/hvit-bilder som du kan henge i små klips, og på den måten få en litt annerledes bildevegg :)

Mine grener står i en krukke og er pyntet med hjerter, det er jo så fint, men litt julete så jeg må vel endre pynten snart jeg også.

Gleder meg til å se trollhasselen din ferdig pyntet :)

Håper du har en fin søndag!

Klem

S sa...

Synes ideen om reagensglass med blomster i hørtes kjempefint ut! Tenkte jeg skulle få noen ideer selv, så googlet litt. Dermed fant jeg en blogg som virker utrolig deg; er dette din gamle blogg..? http://denlillalykken.blogspot.com

Liv sa...

Så utrolig mange fine ideer da! Tusen takk alle sammen! :-)

Siv: Nei, det er nok ikke jeg som har hatt denlillalykken-bloggen. Ble så nysgjerrig så jeg måtte inn og titte :-)

Felix sa...

VITNESBYR!!! VITNESBYR!!!
Trenger du et hastelån for å betale regningene dine eller gjøre opp gjelden din, i så fall kan du kontakte kredittselskapet som hjalp meg med lånet mitt på €115 000,00, du kan kontakte dem på e-post (everydayloanfirm345@gmail.com) du er velsignet

Claudia Klein sa...

Hei og velkommen til Spotcap Global Financial Services, mitt navn er Claudia Klein, jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent. Jeg tilbyr alle typer lånetjenester

Har du sårt behov for økonomisk forsterkning? Trenger du lån til ulike formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg råde deg til å kontakte firmaet mitt via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

Vi tilbyr alle typer lånetjenester (Personlig lån, Bedriftslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån og du kan også låne opptil 15 millioner euro og vi gir ut lån til en lav rente på 3 % per år. Mitt firma vil hjelpe deg å nå en rekke mål med et bredt utvalg av låneprodukter.

Jeg erkjenner det faktum at det å få et lovlig lån alltid har vært et stort problem For enkeltpersoner som har økonomiske problemer og trenger løsning på det, synes mange mennesker det er så vanskelig å få egenkapitallån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner pga. høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld i forhold til inntekt, lav kredittscore eller andre årsaker

Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Vår tjeneste er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det

Vi tilbyr 24 timers lånetjenester i verdensklasse. For spørsmål/spørsmål? - Send en e-post til | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | & Få svar umiddelbart

Din familie, venner og kolleger trenger ikke å vite at du har lite penger, bare skriv til oss og du vil motta et lån.

Din økonomiske frihet er i dine hender!!

Susan Benson sa...

Hei mine damer og herrer, Trenger du økonomisk hjelp? Jeg er Susan Benson. Jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent.

Trenger du et bedriftslån, privatlån, boliglån eller et lån for å fullføre prosjektet? Hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet mitt. Vi tilbyr alle typer lånetjenester, inkludert langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån og mange flere. For mer info, skriv til oss via e-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) eller send meg en melding direkte på WhatsApp via: +447360502110 og motta et svar på et øyeblikk.

Et lån fra et pålitelig og kompetent selskap er det du trenger for å nå målet ditt. Vi er et omfattende finanstjenesteselskap og vi er forpliktet til å hjelpe deg med å oppfylle alle dine ambisjoner. Vi er spesialister på å tilby strukturerte økonomiløsninger til enkeltpersoner og bedrifter på den mest effektive og raskeste måten.

* Du kan søke om lån når som helst og hvor som helst.
* Fleksibelt beløp - Du bestemmer selv hvor mye du vil låne.
* Rask direkte finansiering - Motta lånet ditt innen 24 timer etter godkjenning.
* Fleksibel rente på 3 %.
* Høye godkjenningsrater
* Fleksibel tilbakebetaling - Du skal velge tilbakebetalingsdato, enten ukentlig, månedlig eller årlig for en varighet på 1-30 år.
* Enkel online søknad.
* Personlig veiledning og ekspertise.
* Ingen skjulte kostnader

Ikke gå glipp av en mulighet på grunn av mangel på økonomi. Ta kontakt med firmaet mitt nå, vi kan hjelpe deg med et lån fordi vi har hjulpet en rekke enkeltpersoner og organisasjoner som har hatt økonomiske vanskeligheter over hele verden

For mer informasjon om lånetilbudet vårt, send oss gjerne din låneforespørsel via
E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp: +447360502110

Formidlere/konsulenter/meglere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet. I full tillit vil vi samarbeide til fordel for alle involverte parter.

AGENT SANCHEZ sa...

🔺666༺𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭༻666🔺
VITNESBYR HVORDAN JEG BLITE MED ILLUMINATI 666 TEMPLE
MERK: ILLUMINATI-MEDLEMMER AVSNITER IKKE SIN IDENTITET PÅ SOSIALE MEDIER OGSÅ
DET ER INGEN MENNESKEOFRE INBEVÆRER

illuminati666worldtemple@gmail.com
Først trodde jeg det var en svindel fordi det i disse dager er vanskelig å finne ekte mennesker på internett før jeg bestemte meg for å prøve,
Og hele livet mitt endret seg på bare 6 dager

FORDELER FOR NYE MEDLEMMER
*. Et hus i hvilket som helst land du ønsker.
*. En ny drømmebil.
*. Summen av 6 millioner dollar for å starte et nytt liv 6.000.000 $
Du må være minst 18 år før du kan kontakte våre samarbeidspartnere
E-post: illuminati666worldtemple@gmail.com

Anonym sa...

Behöver du ett akut lån? Vi ger ut privatlån? Företagslån? Bostadslån? Lantbrukslån? Utbildningslån? Debet konsolideringslån? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: (dakany.endre@gmail.com)

låneerbjudande

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten