fredag 15. januar 2010

I dag har jeg jobb som fotograf!

I går fikk jeg besøk av mitt eldste tantebarn, Marita. Kjempekoselig å ha henne på besøk igjen. Jenta til tanta si dette her, og alle har siden hun ble født lurt på om hun er min datter, for alle synes vi ligner så mye.
Hun er 16 år gammel, og hun har laget seg blogg hun også. Hennes ligger på topplisten i Norge, så i dag skal hun sponses med lekre negler fra en salong i Oslo. Og tante, nei hun får ingen negler. I stedet blir jeg fotograf, og skal ta noen fine bilder som hun kan bruke i bloggen sin senere.


Disse neglene er det jeg som har lagt på en av mine kunder,
Og for de som lurer, så er det naturlig lengde med perlemorstipp :-)

Så i dag blir det å kose seg sammen med Marita. Blir spennende å se hvordan det blir. Hun skal være i salongen klokken 18.
Jeg legger nok ut litt bilder av det senere.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.vil bare informere at du ble trukket ut i min give away:)GRATULERER!!!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten