torsdag 14. januar 2010

SALG!

Kremmerhuset har salg nå, og her kan man gjøre noen funn. Hvis man titter litt ekstra nøye, kan man finne så mye fint til latterlig nedsatte priser nå i januar. Helt opp til 80% avslag har jeg sett fine ting til.


Disse hengelyktene for eksempel, har jeg lyst på.
Både de små og de store. Og jeg vet at de er på tilbud:-)

Her er mer av utvalget til Kremmerhuset som jeg har lyst på, jeg krysser fingrene for at det er på salg også:

Skiferskilt. Disse er jo like fine innendørs eller ute.

Disse knaggene vil jeg ha en rekke av inne i garderoben. Nydelige!
Til skjerf og sjal, vesker og belter osv.


Jeg ønsker meg en slik pute i hvit. Jeg har en fra før, men vil ha en til.


Kanskje disse er på tilbud? Tviler jeg på, men man kan jo håpe :-)
Jeg ønsker meg et hvitt teppe til, jeg har et fra før,
men vil ha et i loftstuen også.


Pyntebamser i nøyaktig farger og stil som
jeg ser for meg på Angelicas rom.


Kanskje finner jeg noen lyseblå puter på salg,
til soverommet?

Det er jammen mye jeg ønsker meg... Og det er lenge til jul...

Alle bildene er lånt fra kremmerhuset.no

7 kommentarer:

syrran sa...

Ja mye fint på salg :o) Likte veldig godt de lyktene :o)
Må¨snart komme en tur jeg da skjønner jeg, må jo få brukt gavekortet mitt også. Vi får finne en dag før januar salget er slutt

Christine Louise sa...

Såå mye fint altså :) Tror jeg må ta en tur på kremmerhuset. Takk for tips :-)

Klem

Anonym sa...

lekkert.kremmerhuset har masse fint.skulle ønske jeg bodde i nærheten av denne butikken,men den gang ei:((godt for lommeboka)tihi.
håper du finner det du vil ha da:)klemmer:):):)

Anonym sa...

Det er nok kun varene på det øverste bildet som er med på salget, resten er nyheter som har kommet eller kommer i løpet av våren.

Tonje w sa...

den ene lykta på det øverste bildet er så sinnsykt fin.. den med stener og sånn i. det er en drømmelampe. nå må jeg forte meg, har kjøpt noe fint jeg skal gjøre noe artig med:D blir så inspirert av bloggen din:)

Liv sa...

Anonym: Ja, jeg er redd for det jeg også :-)

Eline den fine sa...

Pelsproduktene kommer i butikk over hele landet i morgen :) Bare å glede seg - kvaliteten er helt fantastisk!

Nydelig blogg, forresten. Veldig inspirerende!
-Eline

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten