tirsdag 5. januar 2010

Og startskuddet har gått!


Blomster på soverommet.

Det ble ikke mye interiørprat fra min side i dag, men jeg er så glad for å endelig ha kommet i gang igjen, med sunn mat og trening.
Bare etter første gangen så føler man seg virkelig på topp altså. Deilig! Stolt av meg selv. Og min kjære så klart, som også begynte på trening igjen i dag :-)
Så nå gleder jeg meg bare til i morgen, for da kan jeg fortsette. En uke nå, så er jeg inne i det igjen, og sikkert en kilo eller to lettere også. Og det er bare begynnelsen!

Men nå har jeg store planer om å dele ut en award til noen bloggvenner jeg setter fryktelig pris på, og så skal jeg gå på bloggbesøk. Jeg har fått så utrolig mange koselige kommentarer, og jeg er redd jeg ligger litt på etterskudd nå :-)

1 kommentarer:

Christina Mari sa...

Deilig å starte opp igjen.. også så godt det føles etterpå når man er ferdig!
Flink er du!
Ha en vidre fin kveld.
Klem C.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten