lørdag 16. januar 2010

I dag kom våren til meg!

Akkurat da man har innsett at det faktisk er en stund til varmere og lysere dager, drypping fra smeltende snø, og litt mindre tøy, da får jeg denne katalogen i posten, og lengselen trår til for fullt igjen!




Jeg elsker roser over alle andre blomster, og for et utvalg jeg fant her!


Stauder i alle regnbuens farger. De setter også sammen bed for deg,
blomster som er tilpasset din hage.


Det er iallefall ingen tvil om at denne rosen skal få bo i min hage.
Helt skjønn, og bærer navnet "Blue Moon".

Genialt å sitte hjemme å plukke ut blomster og planter til hagen. Jeg som er fersk hageeier kan ikke så veldig mye om hver enkelt plante, og da kan jeg jo enkelt lese meg til hvordan de skal stelles.

Tenk når snøen begynner å smelte, og alt titter frem i hagen igjen. Jeg er så spent på hva som har klart seg. Jeg handlet så mye roser i fjor, at jeg burde hatt VIP-kort på hagesenterene.
Området foran huset skal forandres fullstendig i år, og jeg skal kun plante hvite blomster der.

Jeg kan nesten ikke vente!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har planlagt å nyte noen dager i hagen din til sommeren altså! Jeg kan sitte i sola og lese bok og nå og da kvitre oppmuntrende ord til deg mens du steller rosene. Høres ikke det fint ut kanskje? :o) Hilsen hage-hemmede Trips & Tics. *fnis*

Kristine sa...

Kjenner at det klør i fingrene nå, jeg også! Har sånn omtrent 1000 planer for hyttehagen. Gleder meg! :) Roser er rett og slett vakkert.

Stor klem

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten