lørdag 9. januar 2010

Svevende diamanter

Jeg må bare vise frem lampene som svigerforeldrene mine har kjøpt til spisestuen sin. De er helt nydelige. Øverst i lampene sitter det spotlights som fordeler lyset så fint ned i krystallene som henger i tynne tråder.
Bildene er absolutt ikke av beste kvalitet, for jeg tok de med mobilen.



 


Dette var litt av en jobb å pakke den ut, da en og en krystall var pakket
inn i plast og papir. Tantebarnet mitt, Emilie, er flink og hjelper til.


Lampen sett fra undersiden.


Vakre diamanter. Det ser ut som de svever i løse luften,
for trådene de henger i er syltynne.

Lampene er kjøpt på Lampehuset.

Nydelig!

8 kommentarer:

Irene sa...

Fader så nydelige lamper:) hvor i all verden har de kjøpt dem? Klem/)))

hjem hos linda sa...

Gosh!!!!
Nydelige lamper!!
Knall stilige!!
Klæm Linda

Inga sa...

Dette var noen alldeles nydelige lamper!

Lykke til med ditt sunne liv :o)

Unknown sa...

Noe så nydelig!!! Helt herlig...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Noe så lekkert!!!

På ønskelista, om jeg hadde hat noe sted å ha den... ;)

På landet sa...

Nydelige, vet du hva de kostet? Gir de "bra" lys?

S sa...

Århh..jeg har sett de lampene i butikk; de er utrolig fine!

Hanne sa...

Komplett nydelige! *sikle*

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten