onsdag 13. januar 2010

Give Away hos meg!



Jeg vil gjerne takke for alle de hyggelige kommentarene, besøkende og nye følgere som Livs Rom har fått og får hver eneste dag.
Jeg setter så veldig pris på det, og synes derfor at det er på tide med en ny Give Away.

Denne gangen er premien en overraskelse, men jeg kan si såpass at jeg var usikker på om jeg skulle bruke dette som premie, for ehem... jeg ville gjerne hatt det selv ;-)
Jeg kan si så mye som at det selvfølgelig handler om interiør!

Så.. for å være med på Give Away'en, kan du gjøre følgende:

Legge igjen en kommentar på dette innlegget = 1 lodd

Bli følger av bloggen min. Enten som "vanlig" følger, eller følger via Bloglovin + kommentar = 2 lodd

Link Give Away bildet mitt på bloggen/siden din + de to ovenstående = 3 lodd

Du er også selvfølgelig hjertelig velkommen til å være med selvom du ikke har blogg eller egen webside.
Husk å legge igjen mailadressen din i kommentarfeltet, så er du med :-)

Trekning: 25. januar

Lykke til!

58 kommentarer:

karoline Kjøs sa...

Vil gjerne være med på trekning, selv om jeg ikke har blogg.

karinhalvorsen@hotmail.com

Lykkeliten sa...

Blir gjerne med på din give away- alltid morro

Du har en koseligblogg som jeg stikker innom hver gang du har et nytt innlegg, kunne vært flinkere til å legge igjen spor etter meg og jeg jobber med saken.

3 lodd til Lykkeliten

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg tar 3 lodd da jeg allerede er følger og også har linket. :o)

Ønsker deg en riktig fin onsdag!

Henriette sa...

hei hei. Dette vil jeg veldig gjerne være med på. Jeg er jo allerede fast følger og leser av din blogg og linker gjerne til på siden min. så da blir det tre lodd på meg. ha en fin onsdag! klem fra henriette

Kristine sa...

I'm in! :) Spennende med giveaway :)

Det blir to lodd på meg. Har litt trøbbel med å redigere elementene på siden min, hvis ikke skulle jeg ha linket :)

Håper du har en super dag, Liv!

Varm klem til deg

Anonym sa...

Jeg elsker overaskelser og er gjerne med:)det blir to lodd på meg! Ha en fin dag! Klem Eli

Admin sa...

Jeg er med, og tar 3 lodd. Kommentar, følger og har lenke her: http://moccasverden.blogspot.com/

Hanne sa...

Dumpet innom i din vakre blogg helt tilfeldig. Når det er blogglotteri må jeg selvsagt friste lykken - ett lodd på meg!
Ha en fin, fin onsdag :-)
Pludrehanneklem

solglimt sa...

Hei! Kosleg blogg du har! Eg blir gjerne med i trekninga di, og tar 3 lodd. Du er velkommen til å delta i min give away!! Monica

aase sa...

Jeg blir veldig gjerne med og trekker lett 3 lodd jeg!! Følger deg fra før og linker nå jeg!!

syrran sa...

Hei hei :o)
Vil gjerne være med :o)Håper jeg vinner, alltid spennende med konkurranser :o)

Tonje w sa...

Jeg blir gjerne med på! har jo fulgt bloggen din lenge nå, så jeg er en "vanlig" følger. men jeg har ikke sånn bloglovin'. men jeg linker på bloggen min, så da blir det tre lodd eller?:)

tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:) jeg elsker lys! det varmer og gir en fin stemning. venner og familie sier at det ser ut som en minnestund her innimellom.

mail adresse tilfelle jeg blir den heldige: miss_tonje@hotmail.com

Anonym sa...

oioioi:)dette blir jeg selvfølgelig med på.jeg tar 3 lodd.spennende:)klem

Minka sa...

Blir med jeg, spennende blogg hadde du og...

M sa...

Hei hei!
Jeg vil bli med!!!!
To lodd!
Klem,M

hjem hos linda sa...

spennende med overaskelser,så 2 lodd på meg!!
Klæm Linda

Anka sa...

Hei på deg. Dæven så aktiv du er på blogg fronten! Nå har jeg fått oppdatert meg på barnerom, giveaway og Angelica sitt rom:) Ikke dårlig! Jeg derimot kjenner for en liten nedbremsing... Du vet hvordan det er, plutselig føler man seg litt tom for blogging. Men en giveaway kan man ikke si nei til! Jeg er med:)
Har tenkt på deg hver dag... har så lyst til å møte deg... Men har ikke hvert hjemme en eneste kveld etter jobb... I morgen skal jeg se litt til Gunnar, for han drar på helgetur på Fredag og da skal jeg på standup. Men kan vi ikke si cafebesøk på Tirsdag? Kos og klem.

Anonym sa...

Eg blir med:)1 lodd:)Spennande med overraskelse:)
Ha en fin kveld
Klem Nina

Unknown sa...

Hoho - jeg er med!!
Følger allrede, og linker, så det skulle bli 3 lodd til meg det:)

MissMette sa...

Hei Gry...
jeg vil gjerne være med i trekningen din. En flott blogg du har. Jeg tar 2 lodd. Kommentar og link på siden min. Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Trine sa...

Hei hei :)

Som fersk blogger, e detta alt for spennende til å overse :)
Vi like overraskelsa, så tar 3 lodd :)

klæm

Unknown sa...

Jeg er med på alt som er kult:o))
Og Giveaway er jo kjempespennende og så fin måte og bli kjent med nye blogger på:o)

Jeg er med, og tar 3 lodd, takk:o))

God Natt!
Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg er med, og tar TRE lodd. :D

Ellemeller sa...

Eg blir gjerne med på gi-vekk. HAr aldri vore her inne før og legg deg rett på favorittlista mi, for hit vil eg tilbake:)

Anonym sa...

Hei!
Fin blogg du har:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen din:)
Hilsen Ida-mor

Ps, er det meningen at man skal legge e-mail adr sin her?? Jeg er ikke helt inne i dette her..

Håper noen kan svare..! :)

Liv sa...

Hei hei, Ida-mor!
Velkommen til å være med i trekningen. Bare legg igjen mailadressen din i i en kommentar her, så er du med. Husk på å skrive at det er deg+mailadresse :-)

Anka sa...

Hei igjen. Glemmte å linke til bilde fra giveawayen din. Og følger er jeg jo. Tre lodd til meg:) Sees på Tirsdag.

Tone Marie sa...

Hei Hei!
Jeg vil være med ! 2 lodd til meg, siden jeg reklamerer for deg ;)

Anonym sa...

Hei
Nå har jeg snus litt rundt i denne ny-oppdaga bloggen - fin den er:-)

Jeg er med - 3 lodd på meg.

rule sa...

Kjempe koselig blogg du har!! Jeg blir gjerne med i trekningen...har allerede følgt deg ei stund...og det vil jeg gjerne fortsette med:-)
Ønsker deg ei riktig god helg!!
Hilsen Ruth

Meta sa...

Så morsomt!:) Klart jeg vil være med. Har lagt meg til som følger og linket til deg fra sidebaren i bloggen min. 3 lodd?

Ønsker deg og dine en herlig helg.:)

Mvh
Meta

det lange hvite huset sa...

Jeg vil også gjerne være med og har sikret meg tre lodd.

Ha en fortsatt fin helg!

Feminista sa...

Hei Liv! Så spennende med give-away. jeg har akkurat gjort meg fortjent til 3 lodd, og gleder meg til trekning!
Ha en fin søndag!

Henriette sa...

kom på at jeg hadde glemt å linke, men nå er det fikset på:)

Nennes sa...

1 LODD PÅ MEG SÅ KAN DET JO HENDE DU SENDER EN PREMIE TIL MEG!


SNØKLEM

Anneli sa...

Åhh.. så spennede!!
Jeg vil selvfølgelig være med på give away
hos deg Liv :)
Så da satser jeg med tre lodd takk.
Klem <3

Gina sa...

Hei hei :)
Må jo være med på give away hos deg :) Alltid spennende om en er heldig og vinner :)
Tar ett lodd jeg :)

Karoline sa...

Hei:)
Veldig fin blogg du har her! Er stadig innom og leser og får insprasjon.Har aldrig vært med på dette før jeg.
Så jeg tar et lodd av deg jeg:)

- Karoline (karoline_91_9@hotmail.com)

Siv sa...

Jeg blir med :)
Følger.
Legger inn bildet og link på bloggen min.
Kommentar.
Så tre til meg da .)
Siv

Chanette sa...

Så flott det var her, jeg vil gjerne være med! :)

InstatreffNorge sa...

Hei hei=)
Jeg er en fersk blogger, og det går myye tid her inne om dagen;P Kom nettopp over den fiiine bloggen din, og jeg hiver meg på med 3 lodd!
Håper du får en finfin kveld=)

Jeanette sa...

heo og hopp!! så koselig og fin blogg du har!! blir gjerne med på trekning jeg!

3 lodd på meg!

klem fra Jeanette

Mona Christin sa...

Hei.

Klart jeg vil være med i din giveaway. Spennende. Jeg tar 3 lodd...

Klem fra Mona C♥

Anonym sa...

Hei!
Kom innom siden din og blir gjerne med på giveawayen.1 lodd blir det.
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så spennende blogg du har! Jeg følger gjerne, og vil gjerne være med på trekningen. 2 lodd på meg.

Ha ei god helg!
Klem

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Super flott blogg du har!!Kjempe mange fine detaljer og tips du legger ut!!
Jeg blir gjerne med med 2 lodd,legger meg som følger:)
Ha en finfin helg, jeg krysser fingrene:)
Klem Mona

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Heisann :)

Så flott blogg du har! :)

Jeg blir med og håper på det beste. Har gjort alle tingene man kunne gjøre. (PS! Linken ligger til venstre på bloggen min under konkurranser)

Ha en god helg :)

Hilsen Rebekka
www.frumaela.blogspot.com

Inga sa...

Jeg er med. Ett lodd til meg :-)

babsy sa...

Heisann, kjempekoselig blogg du har, og klart at jeg vil være med på en slik giva away ...kjempekjekt...og spennende.
stor god helg klem fra meg og mine :o)

Irenes lille verden sa...

Hei på deg. Jeg vil være med. Så jeg tar 1 lodd. Men jeg er jo ganske grønn på dette, så jeg må bare spørre.... Hvordan linker jeg give a way bildet ditt. Er ikke greit å være klønete nei. Ha ha ha. Klem:)))

R-15 sa...

Oj, her var det mange om beinet! Men gi meg et lodd :-))

Marita sa...

Jeg er med 3 lodd til meg, har lagt ut bilde og er follower :)

Troen og Haapet sa...

Jeg følger deg gjerne (på Bloglovin). En flott og variert blogg du har!
Linker også, så 3 lodd på meg;)
Ønsker deg en fin uke!
Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Trodde jeg var med i giveawayen din jeg, men var ikke blandt kommentarene gitt, hmm...

Jeg vil gjerne være med, kommentar og følger så da blir det 2 lodd på meg ! ♥

Ha en flott dag !

Klem Anette

Fjordheim sa...

Har vært innom denne bloggen din noen ganger nå, og vil gjerne være med på en trekning.
Ha en god dag :)

Marit sa...

Hei Liv! Fin blogg du har:) Nå har jeg linket deg med bilde av give awayen i min blogg, lagt deg til i blogglista og tilogmed blitt følger, så nå kan du ikke gjøre mange krumspring uten at jeg følger med;) Det skal vel kvalifisere til 3 lodd?

Lykke til med trekningen, og du må gjerne trekke meg....

Hilsen Marit

Ellemeller sa...

Eg vil vere med og tek eitt lodd.

Anne N. sa...

Hei :o)
Jeg er så godt som ny blogger, og først idag har jeg lært meg å "linke", har ikke vært med på slike lodder tidligere:)

kjempegøy - for nå tar jeg 3 - tre - lodd!!
Spennende!
Klem, Anne:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten