mandag 25. januar 2010

Og vinneren i min Give Away er:

Jeg beklager så mye litt forsinkelse her, men Angelica har fått omganssyken i kveld hun, så det har vært noen turer frem og tilbake fra badet kan man si. Men bedre sent en aldri heter det vel:-) Det er jo så smittsomt, og skal jeg få det, så må jeg få det NÅ, for jeg reiser jo til island om 3 dager!

Ikke en vinner, men  2 vinnere har jeg! Jeg elsker å overraske da vet dere! :-)
Jeg har en hovedvinner, og en 2. plass.

Først så skrev jeg ned alle navnene på hver sine like store lapper:


Utrolig hvor mange som var med! Kjempegøy!


Alle navnelapper krøllet sammen i en bolle, klart for trekking!

Den som får 1.premien er:


Gratulerer med 1. premien til Glad i hvitt!

Og 2. premien går til:


Gratulerer så mye til Hjemmefruen med 2. premien!

Send meg navn og adresse på mailen min, så skal jeg sørge for at premiene blir sendt avgårde så fort som mulig!

For å få ut innlegget med vinnerene så fort som mulig, siden jeg er så forsinket, vil jeg nå umiddelbart lage et innlegg som jeg legger ut rett etter dette, med bilder av premiene. jeg regner med at dere vil se hva dere har vunnet? :-)

Gratulerer så kjempemye, og tusen takk til alle som har vært med på Give Away'en!
Jeg skulle ønske jeg hadde en premie hver til alle sammen!
Men for denne gangen må dere klare dere med en stor klem fra meg :-)

Men som jeg har nevnt tidligere i dag, så starter en ny konkurranse i morgen eller onsdag. Jeg lover at jeg skal legge den ut før jeg reiser til Island i allefall. Og det er supre premier som jeg har vært så heldig å bli sponset med!

Gratulerer enda en gang til vinnerene i Give away'en!
Og titt etter om litt, så får dere se hva dere har vunnet!

6 kommentarer:

William Viker sa...

Kløfta, jo! :) Morsomt :)

aase sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene!!

Anneli sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Så flotte premier du hadde ordnet med :)

Unknown sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne... flotte premier:o))

God bedring til lillejenta, og x fingrene for at du ikke får det!

Gleder meg allerede til neste Give-Away, det er så gøy:o))

Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer til vinnerne! Og for noen premier! :D

I går kjøpte jeg blåish sand på Ikea. Fint ble de. :) Takk for tipset!

Ha en flott dag!!

:)

(Det kommer snart innlegg om min ting i huset ;P)

Anonym sa...

Jeg er den heldige vinner, helt utrolig! Jeg vinner jo aldri! Gleder meg til å pynte med gevinsten:) Tusen takk for flott premie, klem Eli

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten