mandag 18. januar 2010

Disse plantene er for oss uten grønne fingre!



Klikk.no har laget en liste over planter som elsker å bli oversett, glemt og husket på sånn av og til - og som til gjengjeld fyller stua med grønn trivsel.

Denne listen vil jeg spare på bloggen, den er kjekk å ha for meg. Senest i dag var jeg helt fortvilet, for Hortensiaen min så ut til å ha tatt kvelden. Veldig flott i og med at jeg nettopp har kjøpt den. Det ser forøvrig ut til at jeg klarte å redde den.

Håper at du kan ha nytte av den også!  :-)

Klikk.no - Artikkel

Foto: Opplysningskontoret for blomster og planter

5 kommentarer:

S sa...

Hihi..så den artikkelen jeg også! Det burde vært bilde av alle plantene som stod listet synes jeg; det er jo greit å vite hva man er på utkikk etter når man trår inn i blomsterbutikken..Ut fra hva som stod tror jeg grønt med tjukke blader er tingen for meg :-) *Siv plantedreper*

Kristine sa...

Er orkidéer noe for oss uten grønne fingre?? I så fall finnes det neppe håp for meg (joda, jeg dreper også orkidéer).

Jeg har heldigvis en bestemor som er over gjennomsnittet flink med blomster så jeg bruker å sende de stakkarslige kvastene over til henne med jevne mellomrom ;)

Ha en fin kveld, Liv!

Klem

Anonym sa...

Smart å lagre den på bloggen;)

Anonym sa...

DENNE TRENGER SÅ ABSLOLUTT JEG.er så dårlig med blomstrer.Takk for tipset:):):)
kan godt lage et hjerte til din søster også.men da må du vente til jeg får tak i tavlemaling igjen.brukte siste rest.men dette er nok noe du klarer selv også.veldig enkelt:)klem

Tonje w sa...

denne dør hos meg... men du, hvordan vinner man egentlig i din give-away? velger du ut heeelt i mørke? eller hvordan gjør du det:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten