lørdag 16. januar 2010

En lørdag med något attåt!



I dag blir det en ekstra koselig lørdag.

Vi har bestilt kinobilletter, og skal se "Avatar". Gleder meg, for dette er jo en litt spesiell film, så man må se den med 3D-briller. Egentlig er det vel ikke helt vår type film, men vi fant ut at skulle vi se den, så måtte det bli på kino. Så nå er jeg spent. Noen som har sett den?
Kinoen begynner halv ni, og varer i nesten 3 (!) timer, så Angelica skal være hos svigerforeldrene mine, og kose seg der. men siden hun ikke skal være med på kino, bestemte vi oss for at vi koser oss på Peppes først.

Så med dette vil jeg ønske alle en fortreffelig helg, med masse kos og avslapning :-)

Foto: fopple.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Baby 1.15 og Komponisten var og så den og de var helt i fyr og flamme begge to over hvor kul den filmen var! Kanskje mer over teknikken enn selve historien kanskje, men de likte den hvertfall kjempegodt. Så ha en koselig kinokveld! Brillene er kule og. Skikkelig supernerdete. hehe.

Carina sa...

Oh.. Sier bare - Gled dere! :)

A-H sa...

Kos dere på kino! Har hørt mye bra om den;)

Klem

Anonym sa...

Koselig at du kom innom for å ønske meg lykke til, det trenger jeg nok - har ikke den store vinnerlykka:-)

Delta på min give away:-)

God søndag!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten