fredag 22. januar 2010

Latter på Latter!

Denne helgen begynner bra, for i dag skal min kjære og jeg på Latter i Oslo og se Dagfinn Lyngbøs show. Det har jo fått kjempegode anmeldelser, så forventningene er på topp. Det er faktisk julebord vi skal på i dag. Vanskelig å få inn julestemningen nå må jeg innrømme, men fest, moro og show er jo aldri feil da :-)
Min kjære begynte i ny jobb for tre uker siden, så det er med hans forrige jobb det er julebord på Latter i dag.

Ellers er jeg nødt til å takke for alle de geniale tipsene jeg har fått til tapasbordet mitt. Dere er bare Best!
Gleder meg til å vise bilder fra bordet når maten er tilberedt. Jeg får bare krysse fingrene for meg selv, og håpe at alt går bra ;-)

Og til sist, men ikke minst: 3 dager igjen til trekningen av min Give Away! Du kan fortsatt være med! Klikk HER!

Jeg ønsker alle en super helg!

Foto: Lånt fra latter.no

4 kommentarer:

Kristine sa...

Så heldige dere er! Dagfinn Lyngbø er jo helt konge! Kos dere :D

Husker ikke om jeg er med på give away'en din... Hmm, må inn å sjekke ;)

Ha en strålende helg, Liv. Og lykke til med tapasbordet ditt. Gleder meg til å se bilder :)

P.S: Utfordring inn hos meg.

Klem

aase sa...

Oj oj så lekkert denne tapasmenyen ser ut. Nå fikk jeg lyst å lage det jeg også!!

Å du..jeg stusser over ditt profil bilde altså....du sier din mellomste datter på 19 år.....hjelpes meg du ser så ung ut at det kan da ikke stemme eller?????

Ha det topp ikveld, det blir nok knall!!

Trine sa...

Dagfinn e jo bare best :) Har sett alle innleggan æ kunne finne på youtube, å æ flire like mye hver gang :D

Anonym sa...

Takk for hyggelig helsing frå deg:)
Ha ei fin helg
Klem Nina

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten