torsdag 21. januar 2010

Pakke i posten med vakre premier!



Jeg var så heldig å vinne Give Away hos Min Lille Interiør Hule,
og for noen vakre premier jeg har fått! Jeg er så glad og føler meg kjempeheldig, for jeg vinner aldri noenting!


Den nydelige kronen skal jeg pynte opp fatet mitt på stuebordet med, tenkte jeg. Jeg måtte låne et bilde fra bloggen hennes for å vise hvor ekstra fin tavlen blir med tekst. Så irriterende at jeg ikke hadde kritt, for jeg ville jo skrive på den med en gang! Men slik blir den med skrift. Vakker, ikke sant?
Glasshjertet fikk jeg plassert med en gang. Når jeg så det, visste jeg at den ville passe perfekt i trollhasselen min, som jeg har hatt vanskelig med å pynte. Men ikke nå lenger!
Se hvor fint det ble:



  

Nydelig! Jeg ble så fornøyd! Så heldig jeg er!

Tusen takk! :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hjertet passet jo perfekt i trollhasselen din.du skule ha hatt fler:)synd jeg ikke kom på å sende med kritt,d tenkte jeg ikke på.flott at du likte gaven i allefall:)

Driver å forsker med kameraet og det er ganske morro.finner ut noe nytt hver gang.skal handle meg noen nye linser,men det koster penger så må nok spare litt først.

prinsessa er min lille øyestein,men hun kan være ganske så bestemt og sta:)er vel i sin beste aldre for trass vil jeg tro.så morsomt å se dem vokse opp og alt hva de lærer for hver dag.

Ha en flotters dag lvi.vi blogges.klem:)

Anonym sa...

Gratulerer:)Nydelig premie:)
Ha en fin dag
Klem Nina

Kristine sa...

Hjertet passet helt perfekt! :) Så heldig du er, det var en virkelig nydelig premie!

Håper du har en super dag, Liv!

Stor klem

Unknown sa...

Nydelige saker:o) Gratulerer, er så gøy og vinne litt hverdagsluxus:o))

Ble kjempefint det hjertet i trollhasselen din..

Klem Line

salige lavendel sa...

Gratulerer! Det var fine gaver =)

Guttemamma sa...

Så herlige gevisnter du har fått!! Ha en fin kveld,her blir det håndballkamp,heia Norge!!
klem

Unknown sa...

Så heldige vi er som har vunnet så fine ting!!
Glasshjertet gjorde seg virkelig i trollhassel, må få overtalt sambo til å gå i anskaffelse av det etterhvert, hihi:)
Jeg hadde heller ikke (til min forargelse)kritt liggende...jeg endevendte rommet til lillegull, men fant ikke så mye som en smule:S

Ha en fin kveld!

Anka sa...

God kveld mormor. Den spaweekend dere skal på misunner jeg dere smått for eller?!?! Men jeg unner dere det MAX!!! Spasifiser deg litt for meg også'a:) Kult med fiske babyser og kan tenke meg det var stas for Angelica.
Du... det passer litt dårlig til helga men vi takker og bukker for invitasjonen og tar det selfølgelig igjen snuppa. God kveld.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
 
Bloggurat Decorating Blogs - Blog Catalog Blog Directory TopOfBlogs Twingly BlogRank Blogglisten